Strona 1 z 1

Ciekawy link :)

PostNapisane: 11 lis 2014 18:33:56
przez Odoll

Re: Ciekawy link :)

PostNapisane: 11 lis 2014 21:28:17
przez Cuba
oooo stronka znajomego z Prudnika, ciągle w tematach motoryzacyjnych :D

Re: Ciekawy link :)

PostNapisane: 13 lis 2014 11:04:47
przez bednar1982
Witajcie macie większą wiedze chodzi o :
1) Czym się różni ilośc dyrów frota ma 2 a niektóre terenowe 3, o co tu chodzi?
2) DYFER lock oznacza 100 % blokadę np. tylniego mostu ?
3) Super Select I i Super Select II i Easy Select jakie są róznice i do czego służą w Pajero.
4) MERCEDES-BENZ G5 pierwsza pozycja w tabeli, czy on nie ma reduktora ?

Re: Ciekawy link :)

PostNapisane: 13 lis 2014 11:16:01
przez jrzeuski
bednar1982 napisał(a):Witajcie macie większą wiedze chodzi o :
1) Czym się różni ilośc dyrów frota ma 2 a niektóre terenowe 3, o co tu chodzi?
O centralny dyfer. Frota ma stałe sprzężenie przedniego i tylnego wału w skrzyni rozdzielczej, czyli tzw. PartTime 4WD. Terenówki takie jak Jeep, Pajero, LC mają w standardzie lub opcji reduktory z dyferencjałem centralnym i mogą jeździć w trybie 4x4 po asfalcie. Oczywiście do jazdy w terenie jest opcja blokady tego dyfra (tryb PartTime 4WD).
2) DYFER lock oznacza 100 % blokadę np. tylniego mostu ?
Nie zawsze oznacza 100%. LSD też czasem nazywane jest blokadą, choć nie jest nią w pełni.
3) Super Select I i Super Select II i Easy Select jakie są róznice i do czego służą w Pajero.
4) MERCEDES-BENZ G5 pierwsza pozycja czy on nie ma reduktora ?
To nie pytania na to forum, spytaj lepiej wujka Google albo na rajdy4x4 ;-)