Nie wiem jaka skrzynia jest u Ciebie ale zapewne taka jak w 3.2 czyli 4L30E
U mnie jest taki sam wyciek. Mechanik od automatów powiedział mi że wybierak jest mniej więcej na poziomie oleju. Dlatego przy maksymalnym stanie oleju będzie wyciekać ale potem powinno przestać i utrzymywać olej na poprawnym choć nie maksymalnym poziomie. I tak się stało. Jeżdżę tak rok i problemu nie ma. Tylko skrzynia jest uświniona trochę olejem. Stan oleju jest OK.
W tych skrzyniach sygnałem że jest mało oleju jest szarpanie po zmianie N->D oraz przy poważnym ubytku oleju chwila zwłoki przy ruszaniu. Nic takiego u siebie nie odczułem ale mimo wszystko raz na kilka miesięcy trochę dolewam aby kontrolować poziom.
Mechanik powiedział też że wymiana uszczelki wymaga zdjęcia skrzyni czym skutecznie odwiódł mnie od planu zrobienia tego jak należy.
Jedyny poważny problem przy takim stanie rzeczy to duże zagrożenie pociągnięcia wody do skrzyni podczas przejazdu przez brody i w konsekwencji produkcji masła
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
. Choć przy skrzyni pozornie szczelnej ryzyko podobno też jest.
... jakieś śrubki mnie powypadały teraz ...