rebelmen napisał(a):... o ile wymiana oleju w tylnym dyfrze nie wymaga kanału to juz w przednim jest troche wiecej kłopotu...
Przesadzasz. Podnośnik słupkowy + cegła za uchwyt od kangura i masz tyle miejsca
| Witamy ! | 
|---|
| 
						
							 | 
					
rebelmen napisał(a):... o ile wymiana oleju w tylnym dyfrze nie wymaga kanału to juz w przednim jest troche wiecej kłopotu...




Semir napisał(a):Jak miałem swoją frotkę po lifcie to czy olej czy dyfry nie musiałem podnosić auta nawet z moim brzuchem się mieściłem i było ok.
 , raczej brzuszek 





 . Niestety założenie nowego uszczelniacza nie gwarantuje szczelności. Wystarczy luz na wałku ataku i uszczelniacze będą szybko się zużywać . Same usczelniacze to koszt około 5 pln w Agromie.  Najbezpieczniej to suwmiarka w dłoń i pomierzyć skoro cos  


nightman napisał(a):Ganiam na spiraxie shelowskim od początku ( 5 rok ) i jest ok. Do przodu zwykły do mostów do tyłu - z racji LSD wchodzi spirax A90LS.






Potwierdzam, też na tym jeżdżę i LSD robiMichał napisał(a):W Intercarsie można kupić olej COMMA LS80W90 taki:
http://dobre-oleje.pl/produkt/465,comma ... ip-1l.html
zalałem tym mój most z LSD i wszystko działa, sprawdzałem ostatnio LSD w błocie i zapina jak należy - wcześniej byś SHELL ale coraz gorzej z dostępnością.

Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość