eeee to Google łumaczą to
o jedna klase komiczną mniej
...
http://translate.google.com/?hl=pl2,0 l silnika (X20CE i C20NE) (w skrócie A Frontera sport):
- MSG - skrzynia biegów, gdy jest MSG przełączania i dystrybucji sprzętu w obudowie. Zmniejszenie (4L) nie jest zsynchronizowany
2,4 l / 2,2 l 16V benzyna (Langer Frontier)
2.3 TD, 2.8 TDI, 2.5 TDS Diesel (Langer Frontier)
2.8 TDI, 2.5 TDS (Frontera sport):
- Gear MUA, MUA Kiedy przełączania i dystrybucji sprzętu w oddzielnej obudowie. Zmniejszenie (4L) jest zsynchronizowane.
Po kombinacjach:
MSG z automatyczną FN: Można również podczas podróży z 2H na 4H kolei, ale tylko wtedy, gdy jesteś absolutnie pewien, że węzły są zablokowane. Jeśli nie masz pewności, w każdym przypadku anhallten i stanąć po kolei. Po redukcji Outdent (4L) musiał przestać bo zawsze przełączanie etapie nie jest zsynchronizowane.
MSG z ręcznym FN: Co do zasady, można mieć pewność, że węzły są zablokowane. Następnie można tutaj również podczas podróży z 2H na 4H kolei. Aby wstawić Outdent i zmniejszenie nadal trzeba kontynuować.
MUA z automatyczną FN: Można również podczas podróży z 2H na 4H kolei, ale tylko wtedy, gdy jesteś absolutnie pewien, że węzły są zablokowane. Jeśli nie masz pewności, w każdym przypadku anhallten i stanąć po kolei. W MUA, można nawet w czasie jazdy zmniejszenia Connect, oczywiście, tylko przy niskich prędkościach do 40 km / h. Aby wstawić Outdent, a także do zmniejszenia sprzęgu wystąpić.
MUA z podręcznika FN: założeniem tutaj, oczywiście, że węzły są zablokowane. Wtedy można nawet podczas jazdy na wszystkie koła i zmniejszenie do nas poza oczywiście tylko przy niskiej prędkości do 40 km / h. Aby wstawić Outdent i zmniejszenie swoje potrzeby również dołączyć do sprzęgła.
Autotranslacja niemieckiego forum < do poczytania