Witamy ! |
---|
|
Do jazdy na codzień po czarnym to słaby pomysł ze względu na większe spalanie i zużycie elementów napędu, ale ponieważ mamy zimę i może wystąpić potrzeba użycia 4x4, to tymczasowo można tak jeździć. Ja mam huby z B zamontowane na stałe, bo Frota służy tylko do terenu wkoło komina, ale jakbym miał gdzieś dojechać asfaltem >50km to bym zdemontował na ten czas.Jake napisał(a):rozważam założenie (chocby przejsciowo) stałych zabieraków od Froty B. Czy ktos jezdzil w tej konfiguracji? Czy ktos odradza pomysł?
To nie może być zwykła śruba, bo w tym miejscu tkwi przegub. Wiesz jak to jest skonstruowane w manualach. Jakoś tego nie widzę w automacie. Dlatego bardzo chciałbym zobaczyć jak komuś udało się to przerobić.brum napisał(a):Ale nie trzeba pokrętła robć tylko wstawić śrubę którą trzeba pokręcić żeby wyciągnąć lub wepchnąć sprzegiełko.
zbynek napisał(a):napewno da sie przerobic ,jedno juz mam przerobione jeszcze zostało do zrobienia uszczelnienie,a opłaca sie napewno bo to praktycznie bez kosztów jesli ktos lubi pomajstrowac
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości