Witamy ! |
---|
|
jrzeuski napisał(a):Między silnikiem a skrzynią jest kryza o grubości właśnie ok. 4cm. Gdyby ją wywalić (co też nie okazuje się trywialne), to sprzęgło powinno znowu działać.
jrzeuski napisał(a):Idealnym rozwiązaniem byłby dłuższy dzwon skrzyni, z dłuższym wałkiem i przesuniętą odpowiednio łapą. Ale czy coś takiego istnieje? Dzwon z 2.8 ma 40cm, potrzeba 43-45cm. Ktoś wie ile ma odpowiednik z Troopera?
jrzeuski napisał(a): A może w Montereyu występuje jednomas?
Oczywiście, że nie.nightman napisał(a):Jesteś na 100% pewny, że to gwint metryczny z nie calowy?
Suwmiarka pokazywała mi 13.2Zmierz dwie rzeczy na tej śrubencji:
- dokładną średnice po zewnątrz gwintu - dokładną czyli nie około tylko konkretnie ile
To mogę sprawdzic dopiero wieczorem.- rozstaw suwmiarkę na 1 cal i przyłóż do gwintu - powiedz mi ile spinów gwintu naliczysz
Zwykłą linijką, bo nie miałem wtedy pod ręką suwmiarki. Ale w sklepie mieli i stwierdzili, że to na pewno nie jest M12.M12x1 sprawdzałeś grzebieniem do gwintów?
jrzeuski napisał(a):Suwmiarka pokazywała mi 13.2...
...To mogę sprawdzic dopiero wieczorem.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości