Witamy ! |
---|
|
tomi napisał(a):.....potrzebuje jakiś cudowny sposób .....
tomi napisał(a):problem jest gdy tył buksuje przód podbity jest do góry i przednie koła nie dotykają gleby a żeby sie wdrapać na górę to nie można odpuścić
Z 4H na 2H idzie tak szybko przełączyć, ale z 4L na 2H nie ma szans. 4L można przerzucić na N w reduktorze, ale to nie rozłączy przodu z tyłem chyba, a jedynie odetnie napęd ze skrzyni. no i cała akcja wymaga trzymania ręki na dźwigni napędu w trakcie jazdy a do tego powrót do poprzedniego trybu może się już nie udać bez zatrzymania ze względu na różne prędkości wałów. Czyli ta metoda sprawdzi się tylko na samym szczycie wzniesienia, gdy przód już będzie na płaskim.potrzebuje jakiś cudowny sposób do zamortyzowania napędu z reduktora na wał bo faktycznie gdyby np. rozpiąc przód na sec. nic by sie nie stało poprostu koła zatrzymały by sie same wał z atakiem by stanął i wszysto było by cacy
I właśnie dlatego jedyna nadzieja na ocalenie mostu jest maksymalne rozpędzenie koła przed spotkaniem z podłożem i liczenie, że jednak się pośliźnie zamiast zatrzymać.Koło tależowe z zapierduchy zatrzymuje sie w secundzie a siła z jaką jest ono zatrzymane i trakcją jaka przy tym jest nie jest do pokonania przez naped z ataku który posiada dość duża siłe choćby kinetyczną no i na napędzie cały czas jest opór
brum napisał(a):Ktoś miał takie problemy?
sylwian70 napisał(a):Brum o jakim przełożeniu masz ten z B i czy tylny też zmieniałeś? 2 tygodnie temu zmieniałem przedni most na seryjny 4.88 i dzisiaj nurkując w glinie tylko raz chrupło a potem trochę zarzegotało.Sprawdziłem na kanale przedni dyfer zmielony.Ręce opadają Nerwowo to auto mnie wykończy-a frajera coby je kupił brak.
brum napisał(a):Przód z B 4.77, przód z A 4.88.różnica do 2% w terenie może być.
jrzeuski napisał(a):Ja jestem po kolejnym teście w terenie i most znów przeżył. Dostał po trybach bez porównania bardziej niż na zlocie czy ten fabryczny, który miałem i poległ. Zaczynam mieć poważne wątpliwości czy ten da się ukręcić
No powiem Ci, że fun jest niesamowity jak można ostro pojeździć w terenie i objechać bardziej rasowe terenówki a potem jeszcze je wziąć je na linę, żeby dały radęnightman napisał(a):Staraj się staraj...
Kciuków za ukręcenie nie trzymaj Przegub strzela jak strzelał, ale wciąż daje radę. A jak most polegnie, to następny zaspawam i zrobię rozłączanie półosi, żeby dało się jeździć nie tylko w tereniechoć obawiam się, że nikłe Twe nadzieje na ukręcenie
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość