Witamy ! |
---|
|
Trzeci napisał(a):Wały sa innej dlugosci w 2.5 inne w 2.8 a nawet w ramach tego samego silnika potrzeba
go silnika maja inną dlugosc po to trzeba mierzyc ile potrzeba
Galus napisał(a):Jak to zmierzyć oba.
jrzeuski napisał(a):Niemożliwe, że z Longa do Longa nie pasował aż tak. Musiałeś dostać wał od Sporta 2.8.
jrzeuski napisał(a):Czyli Long 2.8 jest krótszy od Longa 2.5?.
jrzeuski napisał(a): Bo skrzynia w tym samym miejscu jest i most też taki sam.
brum napisał(a):Trzeba było zmierzyć oba.
Skrzynie i mosty są takie same.
Reduktor też ten sam, to jakim cudem odległość od niego do mostu może być inna?
Tylko, że my tu mówimy o 2.5 vs 2.8 a w obu nie ma tej flanszy. Według EPC wszystkie A Long mają te same części w skrzyni rozdzielczej.JJKILLER napisał(a):A mi chodzi właśnie o długość od osi lewarków do końca wyjścia z reduktora.
Na fotce 2.2 jest wsadzona flansza z dokręconym sprzęgłem kardana i wizualnie jest tak samo długa jak 2.8 bez nich - wniosek? Wyjmij z 2.2 flansze ze sprzęgłem i zobaczysz ile wyjście będzie krótsze, więc wał musi być dłuższy...
Z reduktora są dwa wyjścia: na przedni i tylny wał. Chyba nie uważasz, że reduktor działa tylko na przód?Reduktor też ten sam, to jakim cudem odległość od niego do mostu może być inna?
Z reduktora wyjście jest na przedni wał a nie na tylny więc co ma odległość od niego do tylnego mostu?
jrzeuski napisał(a):Dzwony są inne, bo silniki są różnej długości, ale skrzynia jest w tym samym miejscu, żeby pasowały lewarki i podpora.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości