![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Witamy ! |
---|
|
masonry napisał(a):Następne pytanie to jak jadę z zapiętym przodem (nieważne czy z reduktorem czy bez) jak wrzucę na luz lub wcisnę sprzęgło to słychać takie buczenie lub dudnienie tak jakby z okolic skrzyni biegów. Czy to normalne?
masonry napisał(a):Jest gdzieś moze jakaś instrukcja do frotki do ściągnięcia albo można gdzieś kupić lub ściągnąć książkę typu sam naprawiam lub coś wtym stylu?
masonry napisał(a):Piszecie tu że sprzęgiełka w kołach (automatyczne) powinno być słychać jak się zapinają i jak rozpinają po cofnięciu u mnie nic nie słychać, ale się zapinają bo mieli przodem. niestety nie jestem pewien czy się rozpinają. jak to sprawdzić?
masonry napisał(a):No właśnie na początku jak to zobaczyłem to też myślałem ze to korektor siły hamowania tylko jakiś większy niż w osobówce, ale jak zobaczyłem ze dwa wężyki wchodzą do dyfra to zbaraniałem.
Jutro prześledzę dokładnie gdzie te wężyki idą i skąd. Będąc pod autem i patrząc do tyłu to jeden wężyk grubszy wchodzi do dyfra od góry z lewej strony a drugi cieńszy z prawej strony.
masonry napisał(a):Czy jest gdzieś jakiś manual do tego? Czy w ogóle jest tu jakiś dział z manualami?
sep900 napisał(a):a jak to zrobic? z tego co wiem to u mnie nie ma sprzegielek na piascie
sep900 napisał(a):zapiac sprzegielko
sep900 napisał(a):a jak to zrobic
sep900 napisał(a):tak w a to sa chyba automatyczne
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości