Witamy !



[A] napęd 4x4

Re: Frontera A, napęd 4x4

Postprzez bart322 » 21 gru 2012 19:55:59

A rozpinasz sprzegielka po przelaczeniu na 2? Pamieta, ze 4x4 nie mozesz po asfalcie jezdzic.
Avatar użytkownika
bart322
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1689
Obrazki: 10
Dołączył(a): 03 lip 2012 18:54:30
Lokalizacja: Kobielice
Pochwały: 7
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Frontera A, napęd 4x4

Postprzez jrzeuski » 21 gru 2012 21:03:48

Pewnie ma automaty, które mu się do końca nie rozpinają, wieć jeździ na 4H, bo rzęzi. Ale już niedługo i tylko 4x2 będzie miał :glaszcze:
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Frontera A, napęd 4x4

Postprzez scooter1979 » 27 gru 2012 01:37:00

Witam wszystkich
Poproszę o pomoc, kilka pytań. Frota 2.0 A Sport 95r manual
Niedawno dowiedziałem się, że w ogóle mam pokrętła w kołach, w innych samochodach nie spotkałem się z takim rozwiązaniem, ale nieważne, już za późno. Jako, że miałem łyse, letnie opony, latałem cały czas na 4H w pozycji lock, z zawracaniem na trzy, łącznie. No i niestety od kilku dni, jadąc na cztery łapy, czuję spory opór, dodatkowo po zmianie z 4h na 2h (bez zmiany w kołach na free), po przejechaniu 50-100 metrów, zgrzyt. Co mogłem pogiąć, uszkodzić ??? I jakie to koszty ??? Mój mechanik, też za bardzo nie zna się na takim rozwiązaniu (lock/free).
Poczytałem sporo na forum, łącznie z 22-ma stronami z tego tematu, ale nie znalazłem odpowiedzi.
I druga sprawa, tego też się nie doszukałem. Może i było, ale nie znam się za bardzo mechanice, a ta sprawa bardzo mnie zastanawia, a mianowicie:
Czym się różni 2h w pozycji free od 2h w pozycji lock? Czy 4h w free, to to samo co 2h w free ??? Znaczy wiem, że to nie to samo, bo pisaliście, ale nie rozumiem różnicy. Czy napęd na cztery mam tylko w lock na 4h/4l, a na 4h/4h w free mam napęd 2x4. Jeśli możecie, napiszcie mi to jakoś zrozumiale (dla mnie). I z tego co wyczytałem to jazda na 2h z lock nie ma sensu, a więc po co ??? A jazda 4h z free ??? Proszę wyjaśnijcie mi to, bo nie daje mi to spokoju.
Ewentualnie jeśli, któryś z Was naprawia Froty, to chętnie oddam.
Pozdro i Szczęśliwego 2013
scooter1979
 

Re: Frontera A, napęd 4x4

Postprzez jrzeuski » 27 gru 2012 07:17:18

scooter1979 napisał(a):Niedawno dowiedziałem się, że w ogóle mam pokrętła w kołach,
Nie ma to jak obejrzeć, co się kupuje ;-)
Jako, że miałem łyse, letnie opony, latałem cały czas na 4H w pozycji lock, z zawracaniem na trzy, łącznie.
Po asfalcie???
No i niestety od kilku dni, jadąc na cztery łapy, czuję spory opór,
No i się doigrałeś.
dodatkowo po zmianie z 4h na 2h (bez zmiany w kołach na free), po przejechaniu 50-100 metrów, zgrzyt. Co mogłem pogiąć, uszkodzić ??? I jakie to koszty ???
Jeden zgrzyt czy ciągły?
Mój mechanik, też za bardzo nie zna się na takim rozwiązaniu (lock/free).
Im szybciej go pożegnasz, tym lepiej.
Czym się różni 2h w pozycji free od 2h w pozycji lock?
Zużyciem paliwa ;-)
Czy 4h w free, to to samo co 2h w free ???
Jak wyżej.
Czy napęd na cztery mam tylko w lock na 4h/4l, a na 4h/4h w free mam napęd 2x4.
Dokładnie tak.
Jeśli możecie, napiszcie mi to jakoś zrozumiale (dla mnie).
A co tu jest niezrozumiałego? LOCK dołącza koła do przedniego mostu, czyli umożliwia przeniesienie napędu. A czy jest co przenosić reguluje ustawienie dźwigni reduktora. Napęd na przedni most jest podawany tylko w pozycji 4H/4L.
I z tego co wyczytałem to jazda na 2h z lock nie ma sensu, a więc po co ???
Żeby można było przełączyć na 4H w czasie jazdy. Bardzo przydatne zimą.
A jazda 4h z free ???
Kompletnie bez sensu chyba, że masz za dużo forsy na paliwo.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Frontera A, napęd 4x4

Postprzez Trzeci » 27 gru 2012 08:35:09

Z 2h na 4h podczas jazdy frota a nawet zima ?

-- Dodano czwartek, 27 gru 2012, 08:50 --

Z 2h na 4h podczas jazdy frota a nawet zima ?
Avatar użytkownika
Trzeci
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1480
Obrazki: 5
Dołączył(a): 05 paź 2010 17:40:44
Lokalizacja: Usa
Pochwały: 14
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera B 2.2i Sport 1998-2004

Re: Frontera A, napęd 4x4

Postprzez jrzeuski » 27 gru 2012 14:40:29

Jak przód zapięty i wał się kręci to można przerzucać 2H<->4H do woli. Nawet na automatach. Ale jest dodatkowy warunek: ten sam rozmiar opon na obu osiach. Inaczej zgrzyt i nie wejdzie 4H a przy przerzucaniu na 4H->2H skrzynia nie odłączy napędu.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Frontera A, napęd 4x4

Postprzez scooter1979 » 27 gru 2012 20:17:25

Cześć
Dzięki bardzo jrzeuski :) Nigdy wcześniej nie słyszałem o takim rozwiązaniu w kołach, jeździłem czasami innymi 4x4 i tam wszystko było w kabinie. Kupiłem Frotę tak "na szybko", bo się trafiła okazyjnie i wszystko było ok, do czasu latania 4x4 z lock cały czas. Ale się to ogarnie, spodobała mi się i przydała.
A co to przełączania z 4x4 na 2x4, to jeden zgrzyt w czasie rozpięcia, a wcześniej było to nieodczuwalne.
Jeszcze raz dzięki za pomoc.
Pozdro
scooter1979
 

Re: Frontera A, napęd 4x4 - jak ożywić martwe automaty

Postprzez Don Pedro » 16 lut 2013 17:07:11

Bry,
odnośnie automatów, które już nie działają. Gdyby ktoś chciał je na szybko uruchomić (np. na zimę) to mam pewien patent. Po zdjęciu obudów sprzęgiełek i zdjęciu zegerów, należy zdjąć sprzęgiełko z półosi. Na sprzęgiełku są dwie spreżyny - jedna - od strony koronki - odpowiada za powrót sprzęgiełka, a druga - od strony przegubu, odpowiada za docisk koronki do zębatki w obudowie sprzęgiełka. Wystarczy wyjąć tą zewnętrzną sprężynkę (np. wydłubując śrubokrętem) i 4x4 ożywa, bo koronka do oporu wbija się w zębatkę w obudowie. Ofkors należy pamiętać, że przedni dyfer od tego momentu kręci się cały czas razem z kołami, ale mi to zwisa, bo moja frota jeździ w zasadzie tylko na krótkie dystanse, więc spalanie mnie nie interere. Po wyjęciu rzeczonej sprężynki składamy całość do kupy, jak gdyby nic. Stestowane dzisiaj na rowach i śniegach z oponkami M/T - ni chuchu nic nie puszcza i nie przeskakuje.

Pozdrówki,
Don Pedro
Frota A Long 2,3D, M/T 235/75R15, lift 2,5"
Avatar użytkownika
Don Pedro
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 265
Obrazki: 7
Dołączył(a): 24 lis 2012 17:02:37
Lokalizacja: Jabłonna
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995

Re: Frontera A, napęd 4x4 - jak ożywić martwe automaty

Postprzez kania75 » 21 lut 2013 22:49:19

Don Pedro napisał(a):Bry,
odnośnie automatów, które już nie działają. Gdyby ktoś chciał je na szybko uruchomić (np. na zimę) to mam pewien patent. Po zdjęciu obudów sprzęgiełek i zdjęciu zegerów, należy zdjąć sprzęgiełko z półosi. Na sprzęgiełku są dwie spreżyny - jedna - od strony koronki - odpowiada za powrót sprzęgiełka, a druga - od strony przegubu, odpowiada za docisk koronki do zębatki w obudowie sprzęgiełka. Wystarczy wyjąć tą zewnętrzną sprężynkę (np. wydłubując śrubokrętem) i 4x4 ożywa, bo koronka do oporu wbija się w zębatkę w obudowie. Ofkors należy pamiętać, że przedni dyfer od tego momentu kręci się cały czas razem z kołami, ale mi to zwisa, bo moja frota jeździ w zasadzie tylko na krótkie dystanse, więc spalanie mnie nie interere. Po wyjęciu rzeczonej sprężynki składamy całość do kupy, jak gdyby nic. Stestowane dzisiaj na rowach i śniegach z oponkami M/T - ni chuchu nic nie puszcza i nie przeskakuje.

Pozdrówki,



Witam czyli jak cofam to także mam napęd 4x4 przód ciągnie do tyłu ?
Była
A SPORT 94/95 31/10,5R15 Fedima EXTREME EVOLUTION Felgi DOTZ Dakar ET12
http://chomikuj.pl/kania62.75
B Sport 99r 2.2 dtl seria
Była B Long 2,2DTL Lift 4cale winda 33AT Felgi Dakar
Avatar użytkownika
kania75
Starszy Zaglądacz
Starszy Zaglądacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 15 mar 2011 20:06:04
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Frontera A, napęd 4x4 - jak ożywić martwe automaty

Postprzez Don Pedro » 25 lut 2013 09:19:26

kania75 napisał(a): Witam czyli jak cofam to także mam napęd 4x4 przód ciągnie do tyłu ?


W wersji, którą zaproponowałem, 4x4 masz tak długo, jak długo wajcha reduktora jest na 4x4H lub 4x4L niezależnie od tego, czy jedziesz do przodu, czy do tyłu. Po prostu sprzęgi na stałe spinają koła z dyfrem. Po przełączeniu na 4x2 masz od razu napęd tylko na tył.
Don Pedro
Frota A Long 2,3D, M/T 235/75R15, lift 2,5"
Avatar użytkownika
Don Pedro
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 265
Obrazki: 7
Dołączył(a): 24 lis 2012 17:02:37
Lokalizacja: Jabłonna
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995

Re: Frontera A, napęd 4x4

Postprzez Odoll » 25 lut 2013 09:33:15

ale przednia oś ciągle jest spięta "na sztywno" więc po twardym na zakrętach możesz rozpierdo..ić most , albo półoś albo jakieś sprzęgiełko padnie . Frota nie ma miendzyośowego mechanizmu rużnicowego więc oba koła na zakrętach będą sie kręcily z tą samą prędkością , to rozwiązanie nie jest idealne :|
Kupiłem bordo frote,
kupiłem bordo frote,
bende se nią jeździł,
lasem polem błotem.
Avatar użytkownika
Odoll
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 2978
Obrazki: 2
Dołączył(a): 22 maja 2010 10:00:37
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 10
Województwo: Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Frontera A, napęd 4x4

Postprzez jrzeuski » 25 lut 2013 09:42:03

Na 2H mosty nie są ze sobą spięte, więc tego problemu nie będzie. W zakrętach dyfer przedniego mostu zadziała i nic się nie ukręci. Ale wzrośnie zużycie paliwa, przegubów i ich osłon oraz krzyżaków wału. Dlatego ten pomysł jest dobry tylko jak ktoś mało jeździ i głównie w teren albo na zimę. No i daje czas na zebranie kasy na manuale :)
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Frontera A, napęd 4x4

Postprzez kania75 » 25 lut 2013 09:58:54

ok podziękował wczoraj tak zrobiłem i narazie wszystko ok nic nie szczela puka itp
Była
A SPORT 94/95 31/10,5R15 Fedima EXTREME EVOLUTION Felgi DOTZ Dakar ET12
http://chomikuj.pl/kania62.75
B Sport 99r 2.2 dtl seria
Była B Long 2,2DTL Lift 4cale winda 33AT Felgi Dakar
Avatar użytkownika
kania75
Starszy Zaglądacz
Starszy Zaglądacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 15 mar 2011 20:06:04
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Frontera A, napęd 4x4

Postprzez Don Pedro » 25 lut 2013 11:05:58

jrzeuski napisał(a):Na 2H mosty nie są ze sobą spięte, więc tego problemu nie będzie. W zakrętach dyfer przedniego mostu zadziała i nic się nie ukręci. Ale wzrośnie zużycie paliwa, przegubów i ich osłon oraz krzyżaków wału. Dlatego ten pomysł jest dobry tylko jak ktoś mało jeździ i głównie w teren albo na zimę. No i daje czas na zebranie kasy na manuale :)


Dokładnie tak.
Ja Frotą jeżdżę na działkę (20 km w jedną stronę) jako rolniczą ciężarówką :D oraz po polach, żwirowniach, śniegach i błocie. W trasy mam inne pojazdy. Zużycia przegubów, krzyżaków i osłon się nie obawiam, bo są świeżo po przeglądzie i niezbędnych wymianach, a poza tym przecież nie są zrobione z gównolitu :D. Co więcej, po zmianie z 2,3TD na 2,3D przekroczenie prędkości 100 km/h na oponach M/T robi się dyskusyjne, za to silnik ten IMO lepiej daje radę w terenie, bo nie ma nieprzewidywalnej reakcji przy załączeniu się turbo. W takiej sytuacji doszedłem do wniosku, że jest to najprostsza i najwygodniejsza dla mnie opcja.
Don Pedro
Frota A Long 2,3D, M/T 235/75R15, lift 2,5"
Avatar użytkownika
Don Pedro
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 265
Obrazki: 7
Dołączył(a): 24 lis 2012 17:02:37
Lokalizacja: Jabłonna
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995

Re: Frontera A, napęd 4x4

Postprzez jrzeuski » 25 lut 2013 11:17:57

To Ty w 2.3 miałeś turbodziurę? :shock: Musiało być nieźle padnięte, bo normalnie tego problemu nie ma.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Frontera A, napęd 4x4

Postprzez Don Pedro » 25 lut 2013 11:38:14

jrzeuski napisał(a):To Ty w 2.3 miałeś turbodziurę? :shock: Musiało być nieźle padnięte, bo normalnie tego problemu nie ma.


Może źle się wyraziłem - silnik poniżej progu zadziałania turbo nie za bardzo chciał jechać, a powyżej całkiem ładnie ciągnęło, zwłaszcza jak pouszczelniałem wszystkie węże. Na początku też obstawiałem turbinę, ale po świątecznej eksplozji silnika i dalszym jego demontażu okazało się, że turbina jest zupełnie zdrowa, ino silnik był nieco zużyty.
Tak, czy inaczej, irytowało mnie, że nie miał siły z dołu i musiałem się wspomagać obrotami i półsprzęgłem, bo na dłuższą metę to nic dobrego nie wróżyło.
Sorry za lekki offtop.
Don Pedro
Frota A Long 2,3D, M/T 235/75R15, lift 2,5"
Avatar użytkownika
Don Pedro
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 265
Obrazki: 7
Dołączył(a): 24 lis 2012 17:02:37
Lokalizacja: Jabłonna
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995

Re: Frontera A, napęd 4x4

Postprzez sylwian70 » 11 mar 2013 20:03:54

Mam problem którego nie mogę zdiagnozować frontera A -sprzęgiełka manualne gdy zapięte na załączonym 4x4 przy dużym obciążeniu przednich kół coś mi robi łup i to porządnie :wsciekly: jakby młotem 5 kg jeb..ł.łupnie tak co jakiś czas i zależnie od obciążenia.Jadąc normalnie po gładkiej drodze jest cicho ale niekiedy też lekko łupnie że czuje jakby coś na ułamek sekundy przyblokowało.Na zapiętych sprzęgiełkach i odłączonym 4x4 wszystko jest oki cisza i półosie i przedni wał kręcą się bezproblemowo,na samym tyle 2x4też bez problemu.Na zapiętym na sztywno 4x4 coś łupie pojedynczy dźwięk,odczuwalny pod podłogą podobny do strzelającego sprzęgiełka automatu lecz o wiele mocniejszy słyszalny jakby bardziej z prawej strony.Wrażenie jest jakby coś przeskoczyło o jeden ząbek,o jeden frez.Wyczyściłem,sprawdziłem sprzęgiełka mam manuale,sprzęgiełka,frezy na końcówkach półosi są oki.Sprawdziłem przedni wał,krzyżaki i frezy oki,sprawdziłem olej w moście i reduktorze-olej czysty żadnych opiłków czy wyłamanych zębów.Wymacałem półosie przeguby wyglądają na dobre.Przedni most wygląda że jest oki. Pozostało mi tylko podejrzenie że to reduktor .Łupnięcie jest zarówno na 4H jak i na 4L przód normalnie ciągnie lecz coś jeb..e i to nie zależnie od ilości obrotów kół nie ma systematyczności.Gdy jadę po głębokim śniegu lub mocno się tropię gdy przedni napęd się chwilowo mocno obciąży robi coś jeb.t na dużym przełożeniu czuć łupnięcie jakby pod podłogą gdzieś z przodu. Jadąc po prostym lekkim terenie jest okej ale niekiedy tez coś łupnie lecz już ciszej i przy większej prędkości mam wrażenie jakby coś na ułamek sekundy blokowało.Na rozpiętych sprzęgiełkach i załączonym 4x4 też jest oki most przedni kręci się jak po maśle.Wydaje mi się że manuale to raczej nie powinny mi przepuszczać.Przegub chyba też nie(czyżby frezy na którymś przegubie)?Macie jakieś sugestie co mi szwankuje? :cry2:
sylwian70
 

Re: Frontera A, napęd 4x4

Postprzez Amster4x4 » 11 mar 2013 20:28:26

jrzeuski napisał(a):Jak przód zapięty i wał się kręci to można przerzucać 2H<->4H do woli. Nawet na automatach.

EEEEEEEEE na automatach to chyba nie bardzo. W jednym aucie mam stałe zabieraki i faktycznie w czasie jazdy można się zapinać i rozpinać. W drugim automaty i niestety trzeba zrobić stop do zapięcia 4x4.
LR DISCO 300tdi, ISUZU TROOPER 2,8
Frontera Sport 2,0i`98 - żony
http://amster4x4.blogspot.com
Avatar użytkownika
Amster4x4
Starszy Nowicjusz
Starszy Nowicjusz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 11 paź 2012 10:56:07
Lokalizacja: W-wa, Kołbiel, Kunów
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1995-1998

Re: Frontera A, napęd 4x4

Postprzez brum » 11 mar 2013 20:38:33

do puki się nie zmieni kierunku jazdy można w czasie jazdy zmieniać.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Frontera A, napęd 4x4

Postprzez Amster4x4 » 11 mar 2013 20:41:41

no to u mnie jest coś do dupy
LR DISCO 300tdi, ISUZU TROOPER 2,8
Frontera Sport 2,0i`98 - żony
http://amster4x4.blogspot.com
Avatar użytkownika
Amster4x4
Starszy Nowicjusz
Starszy Nowicjusz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 11 paź 2012 10:56:07
Lokalizacja: W-wa, Kołbiel, Kunów
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1995-1998

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Układ przeniesienia napędu



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości