Ale to wszystko tu na forum już od dawna jest. Wystarczy poszukać i poczytaćSIDEM napisał(a): Co pytanie i odpowiedź to oszczędności.
Witamy ! |
---|
|
Ale to wszystko tu na forum już od dawna jest. Wystarczy poszukać i poczytaćSIDEM napisał(a): Co pytanie i odpowiedź to oszczędności.
jrzeuski napisał(a):Fabryczne drogie łożysko ma grubość 31,5 a zwykłe tanie łożysko 23.
jrzeuski napisał(a):Też się zastanawiałem czy jest sens klepać w klawisze dopóki nie potwierdzi, że wyjął półoś, ale stwierdziłem, że to mu doda motywacji Może wpadnie na jakiś nowatorski pomysł, np. poprosi wujka maszynistę, żeby przywiązał koło grubym łańcuchem do lokomotywy a most do składu z węglem i tak ją wyciągną
jrzeuski napisał(a):ale przy ocenie oplacalnosci do ceny nowego lozyska dolicz robocizne i pierścień.
Zerrafin napisał(a):Witam,
Panowie auto stoi u mechanika. Miały być wymienione tylne łożyska. Zestaw FAG z pierścieniem i łożyskiem (Koyo), ale jak się okazuje bez uszczelniacza!! Można gdzieś to cholerstwo dostać czy użyć starego uszczelniacza? Wytrzyma? Auto nigdy nie jeździło w terenie i ogólnie nie ma wycieków przy tylnej osi.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość