
Witamy ! |
---|
|
valthol napisał(a): Co polecacie?
valthol napisał(a):Co polecacie?
bart322 napisał(a):Mlotek.
Może chce się dobrać do łożysk kółOdoll napisał(a):Jak działają to NIE RUSZAĆ .
RudeBoy napisał(a):...
- rozpinasz łącznik stabilizatora,
...
RudeBoy napisał(a):- rozpinasz łącznik stabilizatora,
RudeBoy napisał(a):- odkręcasz 4 śruby mocujące sworzeń do dolnego wahacza i uwalniasz dolny wahacz żeby wisiał swobodnie. Zwrotnica ma być tylko podtrzymywana na górnym sworzniu i wahaczu.- teraz manewrując całą zwrotnicą uda Ci się wysunąć półoś z piasty. Ciągniesz do góry i odginasz na zew. zwrotnice. Półoś wyjdzie.
RudeBoy napisał(a):Wewnętrzny przegub demontujesz. Wyciągasz kulki, koszyczek zdejmujesz seger zabezpieczający i zbijasz krzyżak kulek.
brum napisał(a):...
się tylko namęczy. żeby wyjąć szybko półoś to zbija się dwie rzeczy z trzech. można sobie wybrać które....
brum napisał(a):RudeBoy napisał(a):- rozpinasz łącznik stabilizatora,
nie potrzeba
brum napisał(a):RudeBoy napisał(a):- odkręcasz 4 śruby mocujące sworzeń do dolnego wahacza i uwalniasz dolny wahacz żeby wisiał swobodnie. Zwrotnica ma być tylko podtrzymywana na górnym sworzniu i wahaczu.- teraz manewrując całą zwrotnicą uda Ci się wysunąć półoś z piasty. Ciągniesz do góry i odginasz na zew. zwrotnice. Półoś wyjdzie.
się tylko namęczy. żeby wyjąć szybko półoś to zbija się dwie rzeczy z trzech. można sobie wybrać które.
brum napisał(a):RudeBoy napisał(a):Wewnętrzny przegub demontujesz. Wyciągasz kulki, koszyczek zdejmujesz seger zabezpieczający i zbijasz krzyżak kulek.
nie trzeba kulek wyjmować, tylko zdjąć seger i delikatnie pociągnąć cały koszyczek, wychodzi razem z kulkami które są luźne.
RudeBoy napisał(a):Jak odkręci będzie miał swobodniej pracujący wahacz to chyba oczywiste.
RudeBoy napisał(a):Taa... się namęczyć.. Idę o zakład, że więcej się namęczy próbując wybić sworzeń ze zwrotnicy.
RudeBoy napisał(a):No nie trzeba ale jak stuknie niefortunnie to kulek będzie szukał w promieniu 5 metrów
brum napisał(a):RudeBoy napisał(a):Jak odkręci będzie miał swobodniej pracujący wahacz to chyba oczywiste.
właśnie nie oczywistenie trzeba go odkręcać bo nie ma takiej potrzeby, jest to zbędne.
brum napisał(a):RudeBoy napisał(a):Taa... się namęczyć.. Idę o zakład, że więcej się namęczy próbując wybić sworzeń ze zwrotnicy.
ja też idę o zakład że trudniej to zrobić jak pisałeś. Robiłem tak za pierwszym razem i ciężko przeciągnąć blachę sworznia z pod wahacza. Wkładając go z powrotem pod wahacz też trzeba trochę poszarpać.
A wybija się dwoma młotkami ze sworzniem obciążonym jak wiadomo.
brum napisał(a):RudeBoy napisał(a):No nie trzeba ale jak stuknie niefortunnie to kulek będzie szukał w promieniu 5 metrów
nie trzeba nic stukać tylko zdjąć seger i delikatnie pociągnąć.
rozbierałem to kilka razy i najlepszym sposobem jest zbicie dwóch rzeczy jeśli trzeba wyjąć półoś.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości