Strona 2 z 2

Re: [B] Zamiana skrzyń - automat na manual

PostNapisane: 04 sty 2019 08:11:33
przez eric
Oprócz skrzyni potrzeba:
- wały
- belka skrzyni
- pedał + pompa + wysprzęglik

Re: [B] Zamiana skrzyń - automat na manual

PostNapisane: 04 sty 2019 14:18:00
przez slawa
Faktycznie nie napisałem sorki to moja druga frotka b 2.2dti a jak sprawa wygląda z dwumasa

Re: [B] Zamiana skrzyń - automat na manual

PostNapisane: 04 sty 2019 15:12:22
przez RudeBoy
slawa napisał(a):Faktycznie nie napisałem sorki to moja druga frotka b 2.2dti a jak sprawa wygląda z dwumasa


Potrzebujesz kompletne koło zamachowe, docisk, tarcze i łożysko oporowe.

Re: [B] Zamiana skrzyń - automat na manual

PostNapisane: 04 sty 2019 15:17:56
przez Semir
A całość do oczu się tak że będzie kosztować
połowę wartości samochodu.

Re: [B] Zamiana skrzyń - automat na manual

PostNapisane: 05 sty 2019 21:05:35
przez tupek
Też na samym początku myślałem że jak się popsuje automat to manuela wsadzę.
Ale jak pojeździłem trochę to nawet żona powiedziała że jak się zepsuje do odda się do naprawy.
Wygoda jest silniejsza. :)

Re: [B] Zamiana skrzyń - automat na manual

PostNapisane: 20 mar 2019 19:28:08
przez slawa
Zostawię to dla innych może komuś się przyda przy zmianie skrzyni z automatu na manual co potrzebne
Skrzynia manualna kompletna ze sprzęgłem i dwumasą
Pedały pompka i wysprzeglik
Wały obydwa
Belka pod skrzynię

Wycinamy kawałek blaszki pod lewarek zmiany biegów. Montujemy skrzynię pedały i cały osprzęt.
Demontujemy sterownik skrzyni biegów bo świeci się kontrolka błąd skrzyni , demontujemy linkę blokującą stacyjkę. W kostce od pozycjiometra biegów podłączamy się do światła wstecznego do pinów AD, a żeby odpalić trzeba zmostkowac piny tak aby były w pozycji P lub N ja zmostkowałem w pozycji N.
Pozycja P to piny CGD
Pozycja N to piny ABCGD
Gdzie pin D to stały plus