Witamy ! |
---|
|
ali napisał(a):Na nic, przecież B nie ma sprzegiełek
jrzeuski napisał(a):Nie pamiętam czy w B półoś trzyma seger. Jeśli jest, to może spadł i przegub się wysuwa z huba i szlifuje frezy. W A tak się dzieje.
Prorok78 napisał(a):Hmm... tylko ze ten nieszczęsny luz jest w 2 miejscach
Zarówno pomiędzy półosia a piasta ( tu sprawa jasna - przegub zewnętrzny)
Ale tez pomiędzy środkiem półosi a mostem... A tam juz nie bardzo wiem ile powinno byc luzu (o ile wogóle) i co wymienic żeby go ewentualnie zniwelować..
ali napisał(a):Prorok78 napisał(a):Hmm... tylko ze ten nieszczęsny luz jest w 2 miejscach
Zarówno pomiędzy półosia a piasta ( tu sprawa jasna - przegub zewnętrzny)
Ale tez pomiędzy środkiem półosi a mostem... A tam juz nie bardzo wiem ile powinno byc luzu (o ile wogóle) i co wymienic żeby go ewentualnie zniwelować..
Chwyć ręką za ten zielony kielich przy moście i spróbuj poruszać półosią między kielichem a przegubem zewnętrznym, zobaczysz w ten sposób czy ten luz jest na przegubie wewnętrznym czy na moście
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość