Witamy ! |
---|
|
po co ? Dlatego że skrzynia z 2.0 jest papierowa tak jak i mosty ale skoro nie pasują inne to jestem skazany na porażkę.adrianee36 napisał(a):tylko z 2.2i mogłby skrzynie wsadzić , ale wały nie psują w uj przeróbki, wiec po co jak skrzynia z 2.0 to z 300-400zł kosztuje
Chciało się przyoszczędzić i kupiło najtańszą wersję Froty, to teraz trzeba wydawać więcej na serwiszajac_2006 napisał(a):po co ? Dlatego że skrzynia z 2.0 jest papierowa tak jak i mosty ale skoro nie pasują inne to jestem skazany na porażkę.adrianee36 napisał(a):tylko z 2.2i mogłby skrzynie wsadzić , ale wały nie psują w uj przeróbki, wiec po co jak skrzynia z 2.0 to z 300-400zł kosztuje
zajac_2006 napisał(a): po co ? Dlatego że skrzynia z 2.0 jest papierowa tak jak i mosty ale skoro nie pasują inne to jestem skazany na porażkę.
adrianee36 napisał(a):skrzynie moze i ktos tam rozwalił ale chyba z 2.5 V6 a nie oryginalnym 2.0
A jak sprzedał, to przedni most rozpadł się na moich oczach u nowego właściciela. Chciał tylko podjechać pod górkę na żwirowni i wcale nie butował do odcinki. Wystarczyło, że koła w piasku zabuksowały a potem złapały twardszy grunt. Opony to te same KL71 31", które Odoll zjeździł.adrianee36 napisał(a):nie tylko ja, bo odoll tez nigdy nic nie rozwalił,
adrianee36 napisał(a):jak widać nowy własciciel nie umiał jedzić
Zależy jakie opony się założy. Stawiam dolary przeciwko orzechom, że po założeniu simexów (rozmiar dowolny) przedni most pęknie na pierwszym stromym podjeździe, na którym jest nierówność typu korzeń, kamień a zwłaszcza dziura, w której zabraknie wykrzyżu przedniego zawiasu. Podobnie skończy się twarde lądowanie po zbyt szybkim najechaniu na hopkę.adrianee36 napisał(a):Wiadomo ze sport 2.0 nie nadaje sie do dlugotrwalej ciezkiej orki... Ale bez przesady ze to taki szajs ze co wyjazd bedzie mosty i skrzynie zmieniac.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość