Strona 1 z 1

[A 2.0]Mosty Frota Sport 5.13 - przekładka na A 2.4 4.88

PostNapisane: 25 cze 2018 08:18:46
przez sachar1980
Witam, nie znalazłem nigdzie dokładnych informacji, tylko ogólnie, dlatego proszę o udzielenie odpowiedzi czy ktoś przekładał mosty z Froty A 2.0 o przełożeniach 5.13 na mosty z Frontery A 2.4 Long o przełożeniach 4.88? Czy jest dużo przeróbek i kombinacji...Czy półośki od 2.0 pasują do mostu 2.4? Dziękuję za odpowiedź

Re: [A 2.0]Mosty Frota Sport 5.13 - przekładka na A 2.4 4.8

PostNapisane: 25 cze 2018 19:09:14
przez motomarian
Wszystko podejdź ale musisz założyć swoje blachy mocujące most przedni . Tylko poco taka przekłada koszt podobny do wsadzie nią mostów z B

Re: [A 2.0]Mosty Frota Sport 5.13 - przekładka na A 2.4 4.8

PostNapisane: 03 lip 2018 10:30:43
przez sachar1980
Ok, dziękuję za podpowiedź. Jestem laikiem w temacie off roadu, mocno początkujący. Staram się czytać ze zrozumieniem i tak to wygląda. Już takie mosty zakupiłem - tył komplet, przód, półosie z przegubami i wałek przedni - z przesyłką 1180 zł.Jak czytałem na forum to wydaje się, że w tym zestawieniu jest najmniej przeróbek. Ale na przyszłość zapytam...masz założone mosty z B ale z jakiego modelu silnika? Co musiałeś dokładnie przerabiać i dokupić żeby to wszystko pasowało? Mosty z B są mocniejsze od A? Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź

Re: [A 2.0]Mosty Frota Sport 5.13 - przekładka na A 2.4 4.8

PostNapisane: 03 lip 2018 11:28:51
przez motomarian
Tak mosty z B są dużo mocniejsze od A
Ja mam 4,77 z 2,2 benzyny a półosie z 2,5 TDS Sport
Musisz przerobić w moim przypadku:
-Wachacze przednie w tym górne mocowanie
-Półosie
-Wał przedni (skrócić)
-Przerobić mocowanie tylnego mostu
-Opuścić przedni most by nowy zmieścił się z wysprzęglnikiem.
W moim wypadku wszystkie modyfikacje po sprzedaniu elementów z A kosztowały jakieś 800zł
mosty półosie i wahacze zakupiłem za chyba 1200zł ( elementy były kupowane w ratach i dopasowywane zwłaszcza półosie)

Re: [A 2.0]Mosty Frota Sport 5.13 - przekładka na A 2.4 4.8

PostNapisane: 04 lip 2018 14:07:29
przez sachar1980
Oooo, dziękuję za szczegółową odpowiedź. Mam nadzieję, że nie będę musiał ale niech zostanie dla potomnych :-) Dziękuję serdeczne za podpowiedź

Re: [A 2.0]Mosty Frota Sport 5.13 - przekładka na A 2.4 4.8

PostNapisane: 05 lip 2018 05:20:34
przez cinek1983059
sachar1980 napisał(a):Ok, dziękuję za podpowiedź. Jestem laikiem w temacie off roadu, mocno początkujący. Staram się czytać ze zrozumieniem i tak to wygląda. Już takie mosty zakupiłem - tył komplet, przód, półosie z przegubami i wałek przedni - z przesyłką 1180 zł.Jak czytałem na forum to wydaje się, że w tym zestawieniu jest najmniej przeróbek. Ale na przyszłość zapytam...masz założone mosty z B ale z jakiego modelu silnika? Co musiałeś dokładnie przerabiać i dokupić żeby to wszystko pasowało? Mosty z B są mocniejsze od A? Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź


ile zapłaciłeś za te klamoty?to już było 1000zł dołożyć i mosty z patrola byś miał, roboty prawie tyle samo

Re: [A 2.0]Mosty Frota Sport 5.13 - przekładka na A 2.4 4.8

PostNapisane: 05 lip 2018 07:57:53
przez sachar1980
Tylny most, przedni z półosiami i przegubami, wałek przedni - 1180 zł z przesyłką. Nie wiem ile wyniesie robocizna, ale robota po koleżeńsku...niebawem będę znał cenę. Kolega otworzył niedaleko Białegostoku warsztat off - road...Gdyby ktoś potrzebował namiary to udostępnię. Wracając do tematu rozważałem opcję mostów z Patrola. Ale ceny oscylowały w granicach 2500 zł za mosty...poza tym nie znalazłem opisu jak i co trzeba przerabiać...jak mi się posypią te co mam założone to rozważę opcję zamontowania patrolowych + mocniejszy silnik. A mógłbyś mi udzielić informacji co przerabiałeś przy montażu mostów z Patrola? To były mosty z modelu K260?

Re: [A 2.0]Mosty Frota Sport 5.13 - przekładka na A 2.4 4.8

PostNapisane: 05 lip 2018 08:42:24
przez jrzeuski
2500 to chyba za K160? Bo za Y60 to ze 4000 trzeba dać a Y61 jeszcze droższe.

Re: [A 2.0]Mosty Frota Sport 5.13 - przekładka na A 2.4 4.8

PostNapisane: 06 lip 2018 18:31:41
przez cinek1983059
pod mosty z k160/k260 jest troszkę więcej roboty niż z y60/y61 z uwagi na to iż te mosty były oryginalnie montowane na resorze dla tego trzeba od zera zrobić mocowania wahaczy i siedliska sprężyn, generalnie pod taki zabieg trzeba z ramy froty powycinać absolutnie wszystko aż do golasa.
jakie mosty wybrać to już jest kwestia raczej ceny i dostępności, osobiście bym wybrał mosty z k260 ponieważ przednia grucha jest dużo mniejsza niż w mostach z GR co za tym idzie nie trzyma cię tak w błocie, są lżejsze, można też zastosować na przód kosz tylny z terrano z LSD