Witamy !



[A 2.0]Mosty Frota Sport 5.13 - przekładka na A 2.4 4.88

[A 2.0]Mosty Frota Sport 5.13 - przekładka na A 2.4 4.88

Postprzez sachar1980 » 25 cze 2018 08:18:46

Witam, nie znalazłem nigdzie dokładnych informacji, tylko ogólnie, dlatego proszę o udzielenie odpowiedzi czy ktoś przekładał mosty z Froty A 2.0 o przełożeniach 5.13 na mosty z Frontery A 2.4 Long o przełożeniach 4.88? Czy jest dużo przeróbek i kombinacji...Czy półośki od 2.0 pasują do mostu 2.4? Dziękuję za odpowiedź
Avatar użytkownika
sachar1980
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 5
Obrazki: 0
Dołączył(a): 18 lis 2017 18:04:09
Województwo: Podlaskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [A 2.0]Mosty Frota Sport 5.13 - przekładka na A 2.4 4.8

Postprzez motomarian » 25 cze 2018 19:09:14

Wszystko podejdź ale musisz założyć swoje blachy mocujące most przedni . Tylko poco taka przekłada koszt podobny do wsadzie nią mostów z B
koła 31MT, Mosty B, SOPA, pojeb...ane malowanie :D
Aktualnie Musso 33MT ,Body lift, lift zamieszenia+3"
Avatar użytkownika
motomarian
Starszy Zaglądacz
Starszy Zaglądacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 30 lis 2016 19:24:18
Lokalizacja: Gródków
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [A 2.0]Mosty Frota Sport 5.13 - przekładka na A 2.4 4.8

Postprzez sachar1980 » 03 lip 2018 10:30:43

Ok, dziękuję za podpowiedź. Jestem laikiem w temacie off roadu, mocno początkujący. Staram się czytać ze zrozumieniem i tak to wygląda. Już takie mosty zakupiłem - tył komplet, przód, półosie z przegubami i wałek przedni - z przesyłką 1180 zł.Jak czytałem na forum to wydaje się, że w tym zestawieniu jest najmniej przeróbek. Ale na przyszłość zapytam...masz założone mosty z B ale z jakiego modelu silnika? Co musiałeś dokładnie przerabiać i dokupić żeby to wszystko pasowało? Mosty z B są mocniejsze od A? Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź
Avatar użytkownika
sachar1980
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 5
Obrazki: 0
Dołączył(a): 18 lis 2017 18:04:09
Województwo: Podlaskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [A 2.0]Mosty Frota Sport 5.13 - przekładka na A 2.4 4.8

Postprzez motomarian » 03 lip 2018 11:28:51

Tak mosty z B są dużo mocniejsze od A
Ja mam 4,77 z 2,2 benzyny a półosie z 2,5 TDS Sport
Musisz przerobić w moim przypadku:
-Wachacze przednie w tym górne mocowanie
-Półosie
-Wał przedni (skrócić)
-Przerobić mocowanie tylnego mostu
-Opuścić przedni most by nowy zmieścił się z wysprzęglnikiem.
W moim wypadku wszystkie modyfikacje po sprzedaniu elementów z A kosztowały jakieś 800zł
mosty półosie i wahacze zakupiłem za chyba 1200zł ( elementy były kupowane w ratach i dopasowywane zwłaszcza półosie)
koła 31MT, Mosty B, SOPA, pojeb...ane malowanie :D
Aktualnie Musso 33MT ,Body lift, lift zamieszenia+3"
Avatar użytkownika
motomarian
Starszy Zaglądacz
Starszy Zaglądacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 30 lis 2016 19:24:18
Lokalizacja: Gródków
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [A 2.0]Mosty Frota Sport 5.13 - przekładka na A 2.4 4.8

Postprzez sachar1980 » 04 lip 2018 14:07:29

Oooo, dziękuję za szczegółową odpowiedź. Mam nadzieję, że nie będę musiał ale niech zostanie dla potomnych :-) Dziękuję serdeczne za podpowiedź
Avatar użytkownika
sachar1980
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 5
Obrazki: 0
Dołączył(a): 18 lis 2017 18:04:09
Województwo: Podlaskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [A 2.0]Mosty Frota Sport 5.13 - przekładka na A 2.4 4.8

Postprzez cinek1983059 » 05 lip 2018 05:20:34

sachar1980 napisał(a):Ok, dziękuję za podpowiedź. Jestem laikiem w temacie off roadu, mocno początkujący. Staram się czytać ze zrozumieniem i tak to wygląda. Już takie mosty zakupiłem - tył komplet, przód, półosie z przegubami i wałek przedni - z przesyłką 1180 zł.Jak czytałem na forum to wydaje się, że w tym zestawieniu jest najmniej przeróbek. Ale na przyszłość zapytam...masz założone mosty z B ale z jakiego modelu silnika? Co musiałeś dokładnie przerabiać i dokupić żeby to wszystko pasowało? Mosty z B są mocniejsze od A? Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź


ile zapłaciłeś za te klamoty?to już było 1000zł dołożyć i mosty z patrola byś miał, roboty prawie tyle samo
3.2 V6 GTS, simex 37", lift bliżej nieokreślony, mosty patrol k260, snorkel, zderzaki stal, winch

EKIPA ŚLĄSKA
Avatar użytkownika
cinek1983059
Podszyszkownik
Podszyszkownik
 
Posty: 1203
Obrazki: 35
Dołączył(a): 26 lut 2013 11:48:21
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 5
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [A 2.0]Mosty Frota Sport 5.13 - przekładka na A 2.4 4.8

Postprzez sachar1980 » 05 lip 2018 07:57:53

Tylny most, przedni z półosiami i przegubami, wałek przedni - 1180 zł z przesyłką. Nie wiem ile wyniesie robocizna, ale robota po koleżeńsku...niebawem będę znał cenę. Kolega otworzył niedaleko Białegostoku warsztat off - road...Gdyby ktoś potrzebował namiary to udostępnię. Wracając do tematu rozważałem opcję mostów z Patrola. Ale ceny oscylowały w granicach 2500 zł za mosty...poza tym nie znalazłem opisu jak i co trzeba przerabiać...jak mi się posypią te co mam założone to rozważę opcję zamontowania patrolowych + mocniejszy silnik. A mógłbyś mi udzielić informacji co przerabiałeś przy montażu mostów z Patrola? To były mosty z modelu K260?
Avatar użytkownika
sachar1980
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 5
Obrazki: 0
Dołączył(a): 18 lis 2017 18:04:09
Województwo: Podlaskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [A 2.0]Mosty Frota Sport 5.13 - przekładka na A 2.4 4.8

Postprzez jrzeuski » 05 lip 2018 08:42:24

2500 to chyba za K160? Bo za Y60 to ze 4000 trzeba dać a Y61 jeszcze droższe.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [A 2.0]Mosty Frota Sport 5.13 - przekładka na A 2.4 4.8

Postprzez cinek1983059 » 06 lip 2018 18:31:41

pod mosty z k160/k260 jest troszkę więcej roboty niż z y60/y61 z uwagi na to iż te mosty były oryginalnie montowane na resorze dla tego trzeba od zera zrobić mocowania wahaczy i siedliska sprężyn, generalnie pod taki zabieg trzeba z ramy froty powycinać absolutnie wszystko aż do golasa.
jakie mosty wybrać to już jest kwestia raczej ceny i dostępności, osobiście bym wybrał mosty z k260 ponieważ przednia grucha jest dużo mniejsza niż w mostach z GR co za tym idzie nie trzyma cię tak w błocie, są lżejsze, można też zastosować na przód kosz tylny z terrano z LSD
3.2 V6 GTS, simex 37", lift bliżej nieokreślony, mosty patrol k260, snorkel, zderzaki stal, winch

EKIPA ŚLĄSKA
Avatar użytkownika
cinek1983059
Podszyszkownik
Podszyszkownik
 
Posty: 1203
Obrazki: 35
Dołączył(a): 26 lut 2013 11:48:21
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 5
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995


Powrót do Układ przeniesienia napędu



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron