[A] napęd 4x4
Napisane: 19 paź 2007 13:00:15
Tu proszę aby ktoś, kto zna się na rzeczy napisał co i jak.
musisz przełączyć dźwignię napędów z pozycji 2H na 4H przy unieruchomionym pojeździe
a przy wyłączaniu reduktora należy (też na postoju) po przełożeniu dżwigni z 4L na 4H powoli przejechać ok. 1 metra w kierunku przeciwnym niż jechaliśmy
jak masz zapięty przód to jeśli przesuniesz dźwignię z 4l na 4H na 2H , a nie zmienisz kierunku jazdy to reduktor i przód pozostaje cały czas załączony
smolin23 napisał(a):He he. Tym oto sposobem popełniłem setnego posta
gdzie polaków trzech tam zdań 12.
smolin23 napisał(a):jak masz zapięty przód to jeśli przesuniesz dźwignię z 4l na 4H na 2H , a nie zmienisz kierunku jazdy to reduktor i przód pozostaje cały czas załączony
Reduktor będzie rozłączony ( Będą biegi szosowe), przedni napęd też będzie rozpięty, tylko, że koła będą napędzały półosie i most przedni, ale w układzie nie będzie naprężeń, co najwyżej mogą się pojawić dodatkowe wibracje lub szum z przedniego napędu.