Witamy ! |
---|
|
lukaszek napisał(a):Czy majac automatyczna skrzynie we frocie reduktor mozna spinac i rozpinac podczas jazdy.... ?
RudeBoy napisał(a):lukaszek napisał(a):Czy majac automatyczna skrzynie we frocie reduktor mozna spinac i rozpinac podczas jazdy.... ?
nie
Jake napisał(a):We Frocie z Automatem nie jezdzilem, ale w Disco da sie przelaczyc wybierak automatu na luz i wylaczyc reduktor. We Frocie sie tak nie da?
lukaszek napisał(a):RudeBoy napisał(a):lukaszek napisał(a):Czy majac automatyczna skrzynie we frocie reduktor mozna spinac i rozpinac podczas jazdy.... ?
nie
Wiec tylko zapinanie przedniego napedu mozna robic po zatrzymaniu auta ?
drech napisał(a):Raczej się nie zaleca wrzucania neutrala w automatach podczas jazdy.
drech napisał(a):BTW, wychodziły froty A z automatem?
brum napisał(a):Nie było w A automatu.
"Jeszcze nie widział terenu", jaaaasne! Na kołach simexy, szosówki czekają na nowego właściciela samochodu gdzieś w garażu a zderzak chrom zdjęty, żeby się zniszczył Widziałem w akcji takie Rodeo tylko z silnikiem 3.2 SOHC 177KM. Frota A z DOHC 205KM to mój faworyt, ale jak będę swapował to raczej na V6 Opla niż Isuzu.Jake napisał(a):W Isuzu było: http://allegro.pl/isuzu-rodeo-sprowadzo ... 45206.html
jrzeuski napisał(a):Jak wał się kręci a ma luz na krzyżaku lub wieloklinie, to będą takie wibracje. Tym większe i przy mniejszej prędkości się pojawią, im ten luz jest większy. Krzyżak się wymienia, ale jak luz jest na wieloklinie to wał do wyrzucenia. Mój się rozpadł jak luz był już taki, że 40km/h się nie dało jechać a nogi pasażera podskakiwały. W terenie oczywiście problem był nie do wyczucia
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości