przez Jake » 03 gru 2016 01:47:36
Przypuszczam, ze jesli kolega nie wie o istnienu sprzegielek to na 99% kolega ma automaty, nie podejrzewam by był az takim ignorantem by nie wiedziec ,ze trzeba przelaczyc manualne sprzegi. Zwlaszcza, ze w lecie jezdzil na 4x4.
Mowimy o elemencie na środku piasty na przednich kołach. Tym z czerwona naklejka "AUTO LOCK HUB". Do ich sprawdzenia trzeba zdjac koło, odkrecic 6 srub dookoła nakljeki, zdjac dekielek i spojrzec jak wyglada mechanizm w srodku.
Natomiast najszybciej w mojej opinii sprawdzic to na kanale. Załaczasz naped tylko na tył (2H na wybieraku), wchodzi pod auto i probujesz obrocic przednim wałem. Przy prawidlowej pracy powiniene obrocic go kawalek, powinno byc slychac klikniecia w obu piastach (znak, ze sprzegialka sie zapieły) i dalej walem juz nie przekrecisz, bo nie poruszysz stojacych na ziemii kół. Jesli bedziesz mogl dalej radosnie obracac walem, to zobacz, ktora półoś sie kreci na pusto i po tej stronie zacznij sprawdzac sprzegielko.
Isuzu Trooper 3.1D 1997
Toyota 4-Runner 3.0V6 1991