Witamy ! |
---|
|
jrzeuski napisał(a):Nie Jak ja szukałem do 2.5TDS to dopiero trzeci pasował. Na forum podawałem dokładne wymiary jakie musi mieć, ale to było w dziale zakupów i już nie ma.
Pomierz długość wału na aucie a potem zdejmij go, rozłącz na dwie części (wysuwa się, czasem ciężko, więc trzeba "puknąć" młotkiem) i zobacz czemu jest luz, tzn. na której części się wyrobił frez. Może będę miała akurat tę część we właściwym wymiarze (wyślij mi na PW jak długa ma być).
W tylnym moście śruba z łbem większym jak 14 nie wejdzie na pewno, bo już taki się klinuje. Z przodu jest więcej miejsca (można nałożyć klucz oczkowy od strony mostu).konik napisał(a):Jacki, ja pisząc o śrubach z łbem 14 myślałem o tylnym moście (tam ostatnio wymieniałem krzyżak),
U mnie też są, ale już zgniecione na płask (w obu wałach). Nic się samo nie odkręca, więc pewnie i zwykłe podkładki stykną. Co więcej jak kupiłem Frotę to nakrętki przy wałach były samoblokujące, ale tyle razy już je zdejmowałem, że ten plastik/guma w gwincie się wyrobiła i ręką można przykręcać a mimo to się same nie odkręcają w czasie jazdy. Dociągam nakrętki kluczem do pierwszego oporu i jeszcze o pół obrotu (tak żeby nic nie urwać a później dać radę odkręcić). A może to błoto zakleja gwint i zabezpiecza przed samoodkręceniem?Chyba ważne też aby wrzucić podkładki sprężyste.(na pewno nie zaszkodzi - u mnie były)
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość