Witamy !



[All] Tylny most - wyciek

[All] Tylny most - wyciek

Postprzez Jerry » 02 lis 2007 10:57:51

Powiedzcie mi jaką tam uszczelkę zaaplikować...Chodzi o jakiś numer co by nie było problemu kupić i żeby to było to.
Jak wygląda demontaż??????
Czy łożysko się nie rozpadnie przy wyjmowaniu??

Wrzućcie porady na co uważać, co robić po kolei i jak długo zejdzie robota przy tym??
Jerry
 

Postprzez wojtekkk » 02 lis 2007 18:37:22

najpierw powiedz skąd wycieka bo most ma 4 punkty- dwa to uszczelniacze na kołach, dekiel dyfra i uszczelniacz na ataku
przypuszczam że pytasz o dekiel- przynajmnniej we froci A idzie to na silikon
wojtekkk
 

Postprzez smolin23 » 02 lis 2007 19:19:05

Ja mam podobny problem tylko, że u mnie leje na ataku.
Nie ma jak w Bieszczadach...
Obrazek
Avatar użytkownika
smolin23
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 231
Dołączył(a): 07 lip 2007 13:05:19
Lokalizacja: Baligród / Bieszczady
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995

Postprzez wojtekkk » 03 lis 2007 13:24:04

smolin23 napisał(a):Ja mam podobny problem tylko, że u mnie leje na ataku.

wymiana prosta (o ile flansza łatwo zejdzie) ale brak zaminnika simeringu a wielkość nie standartowa-tylko serwis za ponad 100
wojtekkk
 

Postprzez Jerry » 03 lis 2007 17:48:35

Ten wyciek jest od strony koła czyli uszczelniacze.
Są zamienniki?? , ile naprawa?? i i jaki koszt??
Jerry
 

Postprzez wojtekkk » 03 lis 2007 18:48:25

to upewnij się jeszcze czy to olej czy płyn hamulcow
wojtekkk
 

Postprzez smolin23 » 05 gru 2007 21:15:47

Czy ktoś mógłby podać mi wymiary tego uszczelniacza na ataku? Czy to może jest rozmiar calowy?
Nie ma jak w Bieszczadach...
Obrazek
Avatar użytkownika
smolin23
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 231
Dołączył(a): 07 lip 2007 13:05:19
Lokalizacja: Baligród / Bieszczady
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995

Postprzez tobixxx » 06 gru 2007 16:13:14

smolin23 napisał(a):Czy ktoś mógłby podać mi wymiary tego uszczelniacza na ataku? Czy to może jest rozmiar calowy?


nie jest to rozmiar calowy. jak napisał wojtek i pozostaje tylko orginał. zamiennika nie znajdziesz. przerabiałem to. rozmiar na uszczelniaczu do setnych części mm 47,62-80,26-6,8/13,3 koszt ok 130 pln
tobixxx
 

Postprzez smolin23 » 06 gru 2007 16:38:30

Dzięki serdeczne za odpowiedź. Widzę, że nie przeskoczę tematu. Trudno dam zarobić serwisowi :evil:
Nie ma jak w Bieszczadach...
Obrazek
Avatar użytkownika
smolin23
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 231
Dołączył(a): 07 lip 2007 13:05:19
Lokalizacja: Baligród / Bieszczady
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995

Postprzez wojtekkk » 06 gru 2007 17:03:31

smolin jak już się za to zabierzesz to sprawdź koniecznie stan samej flanszy czy nie ma na niej jakiś wżerów itp.- jeżeli są to wymiana samego simeringu nic nie da-trzeba tez flansze
Przerabiałem to jak tylko zakupiłem frote i przez nie wiedze musiałem uszczelniacz kupić drugi raz
wojtekkk
 

Postprzez smolin23 » 06 gru 2007 17:07:41

Dzięki wojtekkk. Jak będę się za to zabierał to powiem mechaniorowi żeby to sprawdził.
Nie ma jak w Bieszczadach...
Obrazek
Avatar użytkownika
smolin23
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 231
Dołączył(a): 07 lip 2007 13:05:19
Lokalizacja: Baligród / Bieszczady
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995

Postprzez smolin23 » 13 sty 2008 11:06:17

Wczoraj zakupiłem uszczelniacz na atak. W sklepie poszukali w komputerze i sprzedawca mi powiedział, że normalnie kosztuje on 160 PLN a u nich jest on za 50 PLN. Wziąłem ten uszczelniacz ale teraz wszedłem na forum i okazuje się, że na moim uszczelniaczu jest inny wymiar niż ten podany na forum. No ale może w longu jest inny niż w sporcie. W końcu facet szukał go wg. rocznika, modelu, silnika. Nawet zapytał czy mechanizm różnicowy z ograniczonym tarciem czy nie. Wymiar na uszczelniaczu to 47,6 80,14 9,7 16,1. Uszczelniacz jest oryginał GM a pochodzi z Wielkiej Brytanii. Przynajmniej tak jest na opakowaniu napisane. Co o tym myślicie :?:
Nie ma jak w Bieszczadach...
Obrazek
Avatar użytkownika
smolin23
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 231
Dołączył(a): 07 lip 2007 13:05:19
Lokalizacja: Baligród / Bieszczady
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995

Postprzez smolin23 » 13 sty 2008 11:22:57

Zajrzałem do Haynes'a i tam są pokazane dwa uszczelniacze: do '95 i po'95 roku. Mój wygląda jak ten do 1995 czyli taki jak być powinien ( moja Frontera to 1994). Więc może będzie OK :?:
Nie ma jak w Bieszczadach...
Obrazek
Avatar użytkownika
smolin23
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 231
Dołączył(a): 07 lip 2007 13:05:19
Lokalizacja: Baligród / Bieszczady
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995

Postprzez thor88 » 19 lut 2008 19:17:40

i co?? zmieniłeś simmering??? który był dobry??
thor88
 

Postprzez smolin23 » 20 lut 2008 21:35:10

Niestety simering leży jeszcze na półce. Ewidentny brak czasu :(
Nie ma jak w Bieszczadach...
Obrazek
Avatar użytkownika
smolin23
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 231
Dołączył(a): 07 lip 2007 13:05:19
Lokalizacja: Baligród / Bieszczady
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995

Postprzez sledz » 23 lut 2008 22:27:50

Odnawiam temat bo;
Dzisiaj dałem trochę frocie po gazie na czarnym ,tak 120-140.
I pojawił się wyciek z dyfra uszczelniaczem na ataku :shock:
pytanie;
czy jest tam odpowietrznik,bo jeśli jest zapchany to może olej mi wykipiał
I jaki zapach ma olej właściwy ,co tam powinien być ,bo ten mój śmierdzi hipolem normalnym krajowym hipolem . BARAN po zakupie nie zmieniałem :idea:
sledz
 

Postprzez tumek » 24 lut 2008 01:06:35

Moja ma odpowietrznik wyprowadzony przewodem ponad rame.
Obecnie :
Cztery koła: Patrol GR Y60 - podejście drugie :)
Dwa koła : Honda Transalp XL600V

Dawniej :
Frota 2,3 TD Long - pierwsze 4x4
Patrol GR Y60 - worek bez dna sprzedany w czasie kryzysu :(
UAZ 31512 - własnoręcznie rozebrane na drobne i odbudowane od podstaw, sprzedany niestety :(
Frota 2,2i Sport Edycja 2000
Avatar użytkownika
tumek
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 136
Dołączył(a): 26 gru 2007 12:45:13
Lokalizacja: Bytom
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Postprzez wojtekkk » 24 lut 2008 10:44:34

tumek napisał(a):Moja ma odpowietrznik wyprowadzony przewodem ponad rame.

tylko że czasem trzeba zdjąć wężyk i go przedmuchać
wojtekkk
 

Postprzez bodzio44 » 26 lut 2008 19:53:18

smolin23 napisał(a):Zajrzałem do Haynes'a i tam są pokazane dwa uszczelniacze: do '95 i po'95 roku. Mój wygląda jak ten do 1995 czyli taki jak być powinien ( moja Frontera to 1994). Więc może będzie OK :?:


Dobrze ,ze nie kupilem wzorujac sie na Twoich wymiarach Smilin.Ja mam Frote 93 r,a wymiar mam inny.Simering tylnego mostu od strony ataku Frota 93 long 2,3 td 47,68 - 80,26 - 6,8 / 13,3 W sklepie Opla " zaspiewali " 290 zl i czekac 7 dni na sprowadzenie. Mam juz dosc szukania i kombinowania z czesciami ,wlos sie jezy slyszac ceny -kosmiczne.
bodzio44
 

Postprzez sledz » 26 lut 2008 22:03:53

No!!! I wszystko jasne po wyjęciu flanszy wyświetlił się rozmiar identyczny jaki podał smolin czyli 47,6x80,14x9,7 x16,1 frontera jak w moim opisie
Jutro lecę szukac ,tylko czy w serwisie będzie :(
Macie jakiś pomysł :?:
W sobotę frota musi być sprawna :cry: :oops:

Natomiast flansza ma wyrobiony rowek szerokości 5mm wyczuwalny i widoczny wzrokowo , ale gładki i jest problem czy się nada ?
sledz
 

Następna strona

Powrót do Układ przeniesienia napędu



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron