Strona 1 z 27
		
			
				[All] Tylny most - wyciek
				
Napisane: 
02 lis 2007 10:57:51 
				przez Jerry
				Powiedzcie mi jaką tam uszczelkę zaaplikować...Chodzi o jakiś numer co by nie było problemu kupić i żeby to było to.
Jak wygląda demontaż??????
Czy łożysko się nie rozpadnie przy wyjmowaniu??
Wrzućcie porady na co uważać, co robić po kolei  i jak długo zejdzie robota przy tym??
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
02 lis 2007 18:37:22 
				przez wojtekkk
				najpierw powiedz skąd wycieka bo  most ma 4 punkty- dwa to uszczelniacze na kołach, dekiel dyfra i uszczelniacz na ataku
przypuszczam że pytasz o dekiel- przynajmnniej we froci A idzie to na silikon
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
02 lis 2007 19:19:05 
				przez smolin23
				Ja mam podobny problem tylko, że u mnie leje na ataku.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
03 lis 2007 13:24:04 
				przez wojtekkk
				smolin23 napisał(a):Ja mam podobny problem tylko, że u mnie leje na ataku.
wymiana prosta (o ile flansza łatwo zejdzie) ale brak zaminnika simeringu a wielkość nie standartowa-tylko serwis za ponad 100
 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
03 lis 2007 17:48:35 
				przez Jerry
				Ten wyciek jest od strony koła czyli uszczelniacze.
Są zamienniki?? , ile naprawa?? i i jaki koszt??
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
03 lis 2007 18:48:25 
				przez wojtekkk
				to upewnij się jeszcze czy to olej czy płyn hamulcow
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
05 gru 2007 21:15:47 
				przez smolin23
				Czy ktoś mógłby podać mi wymiary tego uszczelniacza na ataku? Czy to może jest rozmiar calowy?
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
06 gru 2007 16:13:14 
				przez tobixxx
				smolin23 napisał(a):Czy ktoś mógłby podać mi wymiary tego uszczelniacza na ataku? Czy to może jest rozmiar calowy?
nie jest to rozmiar calowy. jak napisał wojtek i pozostaje tylko orginał. zamiennika nie znajdziesz. przerabiałem to. rozmiar na uszczelniaczu do setnych części mm 
47,62-80,26-6,8/13,3 koszt ok 130 pln
 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
06 gru 2007 16:38:30 
				przez smolin23
				Dzięki serdeczne za odpowiedź. Widzę, że nie przeskoczę tematu. Trudno dam zarobić serwisowi 

 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
06 gru 2007 17:03:31 
				przez wojtekkk
				smolin jak już się za to zabierzesz to sprawdź koniecznie stan samej flanszy czy nie ma na niej jakiś wżerów itp.- jeżeli są to wymiana samego simeringu nic nie da-trzeba tez flansze
Przerabiałem to jak tylko zakupiłem frote i przez nie wiedze musiałem uszczelniacz kupić drugi raz
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
06 gru 2007 17:07:41 
				przez smolin23
				Dzięki wojtekkk. Jak będę się za to zabierał to powiem mechaniorowi żeby to sprawdził.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
13 sty 2008 11:06:17 
				przez smolin23
				Wczoraj zakupiłem uszczelniacz na atak. W sklepie poszukali w komputerze i sprzedawca mi powiedział, że normalnie kosztuje on 160 PLN a u nich jest on za 50 PLN. Wziąłem ten uszczelniacz ale teraz wszedłem na forum i okazuje się, że na moim uszczelniaczu jest inny wymiar niż ten podany na forum. No ale może w longu jest inny niż w sporcie. W końcu facet szukał go wg. rocznika, modelu, silnika. Nawet zapytał czy mechanizm różnicowy z ograniczonym tarciem czy nie. Wymiar na uszczelniaczu to 47,6 80,14 9,7 16,1. Uszczelniacz jest oryginał GM a pochodzi z Wielkiej Brytanii. Przynajmniej tak jest na opakowaniu napisane. Co o tym myślicie  

 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
13 sty 2008 11:22:57 
				przez smolin23
				Zajrzałem do Haynes'a i tam są pokazane dwa uszczelniacze: do '95 i po'95 roku. Mój wygląda jak ten do 1995 czyli taki jak być powinien ( moja Frontera to 1994). Więc może będzie OK 

 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
19 lut 2008 19:17:40 
				przez thor88
				i co?? zmieniłeś simmering??? który był dobry??
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
20 lut 2008 21:35:10 
				przez smolin23
				Niestety simering leży jeszcze na półce. Ewidentny brak czasu  

 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
23 lut 2008 22:27:50 
				przez sledz
				Odnawiam temat bo;
Dzisiaj dałem trochę frocie po gazie  na czarnym ,tak 120-140.  
 I pojawił się wyciek z dyfra uszczelniaczem na ataku  
 
pytanie;
czy jest tam odpowietrznik,bo jeśli jest zapchany to może olej  mi wykipiał
I jaki zapach ma olej właściwy ,co tam powinien być ,bo ten mój śmierdzi hipolem normalnym krajowym hipolem . BARAN po zakupie nie zmieniałem 

 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 lut 2008 01:06:35 
				przez tumek
				Moja ma odpowietrznik wyprowadzony przewodem ponad rame.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 lut 2008 10:44:34 
				przez wojtekkk
				tumek napisał(a):Moja ma odpowietrznik wyprowadzony przewodem ponad rame.
tylko że czasem trzeba zdjąć wężyk i go przedmuchać
 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
26 lut 2008 19:53:18 
				przez bodzio44
				smolin23 napisał(a):Zajrzałem do Haynes'a i tam są pokazane dwa uszczelniacze: do '95 i po'95 roku. Mój wygląda jak ten do 1995 czyli taki jak być powinien ( moja Frontera to 1994). Więc może będzie OK 

 
Dobrze ,ze nie kupilem wzorujac sie na Twoich wymiarach Smilin.Ja mam Frote 93 r,a wymiar mam inny.Simering tylnego mostu od strony ataku Frota 93 long 2,3 td  47,68 - 80,26 - 6,8 / 13,3 W sklepie Opla " zaspiewali " 290 zl i czekac 7 dni na sprowadzenie. Mam juz dosc szukania i kombinowania z czesciami ,wlos sie jezy slyszac ceny -kosmiczne.
 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
26 lut 2008 22:03:53 
				przez sledz
				No!!! I wszystko jasne po wyjęciu flanszy wyświetlił się rozmiar identyczny jaki podał smolin czyli 47,6x80,14x9,7 x16,1 frontera jak w moim opisie
Jutro lecę szukac ,tylko czy w serwisie będzie 
 
Macie jakiś pomysł  
 
W sobotę frota musi być sprawna  
  
 
 
Natomiast flansza ma wyrobiony rowek szerokości 5mm wyczuwalny i widoczny wzrokowo , ale gładki i jest problem czy się nada ?