Podaje przelozenia reduktora w frotce A:
Silnik: 2.0
I: 3,79; II: 2.17; III: 1,41; IV: 1,00; V: 0,86; R: 3,72. osie: 4,88 (opcja 5,13)
H:1,00 L: 1,87
Silnik: 2.2
I: 3,77; II: 2,25; III: 1,40; IV: 1,00; V: 0,81; R: 3,87. osie: 4,88
H: 1,00 L:2,28
Silnik: 2.4
I: 3,77; II: 2,25; III: 1,40; IV: 1,00; V: 0,81; R: 3,87. osie: 4,56 (opcja 4,88)
H: 1,00 L:2,28
Silnik: 2.3 TD
I: 3,77; II: 2,25; III: 1,40; IV: 1,00; V: 0,81; R: 3,87. osie: 4,30 (opcja 4,56)
H: 1,00 L:2,28
Silnik: 2.5 TD
I: 3,77; II: 2,25; III: 1,40; IV: 1,00; V: 0,81; R: 3,87. osie: 4,30
H: 1,00 L:2,28
Silnik: 2.8 TD
I: 3,77; II: 2,25; III: 1,40; IV: 1,00; V: 0,81; R: 3,87. osie: 4,56
H: 1,00 L:2,28