Witamy ! |
---|
|
To w Sporcie 2.0 ze skrzyni MSG aż tyle się wylewa? U mnie z reduktora (skrzynia MUA) wycieka parę kropel zanim nie zatkam wylotu szmatą. A jeśli podlewaruję za gruchę to nie wyleje się ani trochę.Arni napisał(a):Musisz dolac spowrotem do skrzyni
Po stronie pasażera, mniej więcej w połowie długości i wysokości. Z tym, że u mnie ten korek ma łeb sześciokątny na klucz 24 a u Lidii w Sporcie korek jest okrągły ( ) ze spiłowanym jednym bokiem tak, że klucz płaski 28 możnaby założyć tyle, że takowego rozmiaru nie miałem. Udało się ten korek uchwycić i odkręcić "żabką", ale jakby był zapieczony to byłaby Nie wiem czy to oryginał czy ktoś niezbyt rozgarnięty coś takiego wkręcił.Korek znajduje się na obudowie skrzyni.
jrzeuski napisał(a):Udało się ten korek uchwycić i odkręcić "żabką", ale jakby był zapieczony to byłaby
webster napisał(a):i jeszcze takie głupie pytanie czy jak mi spadł wał co napędza tył to jak bym załączył na 4h to ruszy auto tak aby dojechać np. do garażu
A weź daj jeszcze fotkę jak wygląda smarownica do kalamitek, bo chcę sobie w końcu kupić a nie wiem czego szukać, żeby pasowało (chodzi mi o końcówkę).Pawel napisał(a):Jeżeli kupujecie krzyżaki zwróćcie uwagę na smarowniczki/"kalamitki", które się w nich znajdują... U mnie jedna jest tak skonstruowana, że uniemożliwia mi normalne smarowanie bez, co najmniej, odkręcenia wału od tylnego mostu...
Olej z reduktora na płaskim się nie wylewa, bo jego poziom jest do korka wlewu, który jest dużo niżej. To, co się ulewa to to, co się wychlapało przez uszczelniacz i nie ściekło z powrotem. Nie powinno być tego więcej jak parę mililitrów. Ale fakt, że ustawienie auta do góry spowoduje, że nawet ta resztka się nie uleje. Pytanie czy jest sens kombinować zamiast podłożyć szmatę, która to wciągnie. Olej z reduktora może się wylać dopiero przy wyjmowaniu skrzyni, ale wtedy wystarczy woreczek foliowy i gumka recepturka. Ewentualnie założyć samą "gumkę"...zbudowałem sobie "rampę" żeby tył auta był wyżej i po wyjęciu wału nie wylewał się olej z reduktora...
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość