Strona 2 z 5

Re: Łożyska i uszczelniacze.

PostNapisane: 16 cze 2014 20:48:56
przez marekmarecki
dzieki koledzy ,widze ze koszty grube ,robil bym sam pewnie bo mam warunki ale niewiem czy atak sie ustawia do talerza ,reszta to pikus pan pikus.a mam takie pytanie zaczą wyc wtamtym tygodniu i strzelac delikatnie przy kolach a musze objechac 1500 km z duzą przyczepą ,da rade czy sie rozleci ten most :niewiem:

Re: Łożyska i uszczelniacze.

PostNapisane: 16 cze 2014 21:04:20
przez adrianee36
jak juz cos strzela to łozysko w kole sie wystrało, mnie od pierwszego strzału udało sie zrobic 280km potem laweta. a ustawia sie koło talezowe do ataku, nie odwrotnie...

Re: Łożyska i uszczelniacze.

PostNapisane: 16 cze 2014 21:20:06
przez RudeBoy
adrianee36 napisał(a):jak juz cos strzela to łozysko w kole sie wystrało, mnie od pierwszego strzału udało sie zrobic 280km potem laweta. a ustawia sie koło talezowe do ataku, nie odwrotnie...


oj strzelac mogą równiż:

- łożyska na ataku
- rozpiżdżone tarczki LSD

Re: Łożyska i uszczelniacze.

PostNapisane: 16 cze 2014 21:35:09
przez adrianee36
RudeBoy napisał(a):oj strzelac mogą równiż:

- łożyska na ataku
- rozpiżdżone tarczki LSD


no łozyska to wiadomo ze moga strzelac , ale jak nie ma luzu na ataku to nie powinno sie nic dziać , pozatym to sie zadko sypie.

a tarczki LSD ? nie słyszałem, one sie konczą i koniec, i mamy most bez blokady.

Re: Łożyska i uszczelniacze.

PostNapisane: 16 cze 2014 22:11:36
przez RudeBoy
adrianee36 napisał(a):
RudeBoy napisał(a):oj strzelac mogą równiż:

- łożyska na ataku
- rozpiżdżone tarczki LSD


no łozyska to wiadomo ze moga strzelac , ale jak nie ma luzu na ataku to nie powinno sie nic dziać , pozatym to sie zadko sypie.

a tarczki LSD ? nie słyszałem, one sie konczą i koniec, i mamy most bez blokady.


Oj potrafią się zmielić na proch.

Re: Łożyska i uszczelniacze.

PostNapisane: 27 cze 2015 11:04:58
przez szymon.ha
Byłem się dowiedzieć o łożyska koła przedniego, są w cenach od 2xzł do 55zł, za każde, zależnie od firmy, są timken, toyo itp.
Lecz to większe ma być z jakimś podtoczeniem (?), a wtedy to musi być jakiś inny numer podobno, bo te to są zwykłe.

Uszczelnia 58/75/12 corteco 50zł, drogo? czy są tańsze jakieś.

Re: Łożyska i uszczelniacze.

PostNapisane: 27 cze 2015 13:31:05
przez brum
Ja na jedna stronę średniej jakości z uszczelniaczem miałem po 70 zł.

Re: Łożyska i uszczelniacze.

PostNapisane: 28 cze 2015 11:13:27
przez eric
Łożyska na przednie koła
Większe łożysko z podtoczeniem Timken XAA32009X
Obrazek

Mniejsze łożysko bez podtoczenia Timken X32008XM
Obrazek

Re: Łożyska i uszczelniacze.

PostNapisane: 28 cze 2015 11:42:28
przez szymon.ha
Jak bede miał potzrebę zmiany to pewnie kupię w internecie, a tak awaryjnie wezmę cos najtanszego.


Bo można założyć łożysko bez uszczelniacza?

Re: Łożyska i uszczelniacze.

PostNapisane: 28 cze 2015 11:53:37
przez eric
szymon.ha napisał(a):Jak bede miał potzrebę zmiany to pewnie kupię w internecie, a tak awaryjnie wezmę cos najtanszego.
Bo można założyć łożysko bez uszczelniacza?

Tak. Poza tym zawsze możesz stary wsadzić.
Najtańszy jest zestaw maxgear. Za ok 65zł masz łożyska z uszczelniaczem

Re: Łożyska i uszczelniacze.

PostNapisane: 28 cze 2015 19:16:49
przez drech
Mniejsze łożysko nie musi być podtoczone

Re: Łożyska i uszczelniacze.

PostNapisane: 30 cze 2015 12:08:56
przez szymon.ha
Uszczelniacze kupiłem po 12zł sztuka, ale co do tego przetłoczenia to ono musi byc takie większe? Bo ogólnie to każde łożysko co widziałem ma podtoczenie, ale jakie duże ono musi być?

Re: Łożyska i uszczelniacze.

PostNapisane: 30 cze 2015 12:16:08
przez eric
szymon.ha napisał(a):Uszczelniacze kupiłem po 12zł sztuka, ale co do tego przetłoczenia to ono musi byc takie większe? Bo ogólnie to każde łożysko co widziałem ma podtoczenie, ale jakie duże ono musi być?

Wieksze niz z strony przeciwnej

Re: Łożyska i uszczelniacze.

PostNapisane: 10 paź 2015 09:39:19
przez cinek1983059
panowie i panie potrzebuje pomocy w sprawie łożyska oporowego, dokładnie chodzi mi o grubość podstawy wraz z łożyskiem sprawa tyczy się froty z 2.2 silnikiem, lub z jakiej froty jest takie same jak w 2.2

Re: Łożyska i uszczelniacze.

PostNapisane: 20 lut 2016 16:58:58
przez sohar892
Panowie potrzebuje wymiary łożyska tylnego koła. Frontera A Sport 95r. Bo pytałem w sklepie i gość mi powiedział że ma dwa rodzaje gdzie różnią się tylko wysokościa jedna 30.5 a druga 31.5

Re: Łożyska i uszczelniacze.

PostNapisane: 02 lip 2016 21:29:55
przez ozi777
Panowie a w pompie vacum mamy jakieś oringi. Simmeringi? 2.3td. Bo rozebralem moją bo ciekla gdzies na laczeniu z alternatorem ale w środku zadnych uszczelnień?

Re: Łożyska i uszczelniacze.

PostNapisane: 03 lip 2016 11:08:44
przez ali
ozi777 napisał(a):Panowie a w pompie vacum mamy jakieś oringi. Simmeringi? 2.3td. Bo rozebralem moją bo ciekla gdzies na laczeniu z alternatorem ale w środku zadnych uszczelnień?


Odpisz numer z alternatora, poszukam po katalogach

Re: Łożyska i uszczelniacze.

PostNapisane: 03 lip 2016 11:32:01
przez ozi777
Bede wdzięczny bo stoję w miejscu. Za godzinkę napiszę.

Re: Łożyska i uszczelniacze.

PostNapisane: 03 lip 2016 12:51:36
przez Łukasz12502
ozi777 napisał(a):Panowie a w pompie vacum mamy jakieś oringi. Simmeringi? 2.3td. Bo rozebralem moją bo ciekla gdzies na laczeniu z alternatorem ale w środku zadnych uszczelnień?

pisałem Ci przecież że są dwa oringi i w alternatorze simmering.obudowę pompy uszczelniają oringi a oś alternatora simmering.simmering ori jest czerwony(na wyższe temp)ale zwykły(niebieski) też da rade.zakładasz nowe i po problemie.w sklepie z uszczelnieniami dobierzesz bez problemu oringi i simmering i tyle w tym temacie.

Re: Łożyska i uszczelniacze.

PostNapisane: 09 lis 2016 06:55:20
przez riko
Panowie a jaki ma wymiar uszczelniacz flanszy ataku przedniego mostu w frotce A 2.8??