Witamy ! |
---|
|
A według Ciebie lepiej siłę przenosi wyprofilowany drążek czy wyłamywany sworzeń?RudeBoy napisał(a):Różnica jest zasadnicza niestety.
Taki gięty drążek jest bardziej podatny na odkształcenie.
szymon.ha napisał(a):Tu nie chodzi o prostą fizykę
cinek1983059 napisał(a):jeżeli chcecie ograniczyć tylko i wyłącznie zużywanie się sworznia kulistego na tym drążku to gięcie jego ma sens
jrzeuski napisał(a):A według Ciebie lepiej siłę przenosi wyprofilowany drążek czy wyłamywany sworzeń?RudeBoy napisał(a):Różnica jest zasadnicza niestety.
Taki gięty drążek jest bardziej podatny na odkształcenie.
Lukaszbmx napisał(a):Mam problem, wycieka mi płyn ze zbiorniczka wspomagania w miejscach gdzie wychodzą gumowe węże, i czasem jak skręcę w lewo albo w prawo to koła się nie prostują a tak jakby dociągają do strony w którą skręcam.
Wiecie może co oznaczają takie objawy?
Frota B 2000r
Powrót do Zawieszenie i układ kierowniczy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość