Witamy ! |
---|
|
Tak właśnie było u mnie po przełożeniu górnego sworznia zanim nie skorygowałem kąta pochylenia koła. Tyle, że jak się patrzyło z przodu to było widać, że koło stoi jak w Tatrze bez ładunkuXII napisał(a):Mam pewien problem z moją Frotką. Mianowicie po wymianie opon zauważyłem, że z prawej strony z przodu przyciera mi oponę... Nie jest to przycieranie normalne ponieważ nie zdziera bieżnika od strony styku z asfaltem tylko bok bieżnika od strony zewnętrznej
A mieli czym je regulować?XII napisał(a):Kątów nie ruszali - powiedzieli, że jest OK.
jack 2.2 dti napisał(a):Jak podniesiesz przód to znowu będziesz musiał zrobić geometrię
jrzeuski napisał(a):Ale podpora drążka kierowniczego oddala się od zwrotnicy, więc rośnie zbieżność. Fakt, że po obu stronach równo, ale lekka korekta długości końcówki drążka kierowniczego by się przydała.
No i jeszcze jak staniesz gdzieś na wykrzyżu to trzeba się z kluczem schylić i podregulowaćwikked napisał(a):jrzeuski napisał(a):Ale podpora drążka kierowniczego oddala się od zwrotnicy, więc rośnie zbieżność. Fakt, że po obu stronach równo, ale lekka korekta długości końcówki drążka kierowniczego by się przydała.
To w takim razie jak jedzie moja żona to trzeba robić geometrię bo jest lżejsza o ~50kg. Jak wsiądę z pasażerem z przodu to znów trzeba robić geometrię, jak włożę box na dach to znów. Średnio wypada 2 razy w tygodniu
Powrót do Zawieszenie i układ kierowniczy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość