.maciar napisał(a):Te są niezniszczalne ale mają swoją cenę. http://www.adpolska.pl/oferta/produkty- ... emium.html
No i niezniszczalne się zniszczyło.Nie polecam.
Witamy ! |
---|
|
.maciar napisał(a):Te są niezniszczalne ale mają swoją cenę. http://www.adpolska.pl/oferta/produkty- ... emium.html
RudeBoy napisał(a):GKN na pierwszy montaż.
Dobre osłony to GKN, Lobro, Spidan, Ruville
Bo we Frocie B trafiały się kielichy o 5mm mniejszej średnicy. Osłonę da się nałożyć, ale opaska się nie rozciągnie.sylwian70 napisał(a):niestety duże opaski z kompletu okazały się za małe.
Ja tam kupowałem na wymiar jakieś noname po 30zł (chyba dedykowane do Mazdy 626) i pracują już ze 3 lata a trudno o gorsze warunki pracy Popękały, ale jeszcze całecena za jedną szt.tj.guma,dwie opaski(duża,mała) i smar -50zł.
Też mi raz gruba gałąź wlazła między wahacz a półoś. Wyglądało to masakrycznie. Byłem pewien, że nie tylko osłona tego nie przeżyła, ale również i przegub. A tu niespodzianka! Po wydłubaniu gałęzi osłona wróciła do właściwego kształtu i zero dziuryRudeBoy napisał(a):U mnie ostatnio umierają śmiercią nie naturalną. Jedna przebita patykiem.
Zatem należy go eksmitować skoro szkodziDruga zmasakrowana urwanym łącznikiem stabilizatora...
nesfor napisał(a):Czy z powodu pękniętej osłony przegubu można nie przejść badania technicznego ?
RudeBoy napisał(a):Zajebiście mnie wkurzają terenówki z których olej się leje zewsząd. Wpieprza się taki do rzek i innych wód i zamienia ją w tęczową.
brum napisał(a):RudeBoy napisał(a):Zajebiście mnie wkurzają terenówki z których olej się leje zewsząd. Wpieprza się taki do rzek i innych wód i zamienia ją w tęczową.
a Twoja nie cieknie?
Powrót do Zawieszenie i układ kierowniczy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość