Wrócę do tematów z początku wątku odnośnie wymiany przekładni... po przeczytaniu troszkę się zaniepokoiłem, że to masakra ... podnoszenie silnika, odkręcanie wahaczy itd, itp info dla początkujących ... cała robota to kręcenie śrubek przy pomocy kilku kluczy i użycia WD bez potrzeby posiadania kanału/podnośnika kolumnowego.
- Luzujemy krzyżak od przekładni kątowej
- Odkręcamy 2 nakrętki na przewodach przy ślimaku
- 4 śruby mocujące przekładnię
- Ściągamy gumy/osłony drążków
- Odkręcamy drążki od przekładni - koła na boki
-
Odkręcamy 4 śruby na których zamocowana jest "gruszka" przesuwki - odkładamy ją po odczepieniu przewodów- Przekładnia na dole
- Po drodze wykręcamy zbiornik ciśnieniowy
Silnik 2.2i jednak nie powinno być różnicy przy innych silnikach
W skrócie tak to wygląda