Witamy ! |
---|
|
Po to te stacje są.dandek88 napisał(a):Nie wiem czy na szarpakach gosc na stacji jest w stanie mi powiedziec czy i co ewentualnie jest wybite.
Wspornik drążka kierowniczego był badany?dandek88 napisał(a):Gosc odpalil szarpaki i tak ze 20 min sprawdzal wszystko. Mowi ze jest okej wszystkie tueleje i drazki.
A jak stukalo tak stuka dalej i to dosc mocno. Moze ktos pomoc w diagnozie ? Co sprawdzic jeszcze ?
Przy ruszaniu kierownicą nic widać nie będzie, bo rozsypany wspornik ma luz góra-dół a nie na boki i dlatego słychać stuk jak przednie koło wpada w dziurę. Sprawdzenie wspornika na postoju wymaga zbicia z niego drążka. Jeśli luz jest już duży, to wystarczy mocno szarpnąć za drążek (w osi wspornika) i się ujawni.dandek88 napisał(a):Wspornik caly tzn wyglada na caly nie wiem jak jeszcze mozna go sprawdzic. Ruszalem kierownica a patrzylem na niego i jest wg mnie OK.
Powrót do Zawieszenie i układ kierowniczy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość