Witamy ! |
---|
|
-luzów nie ma bo jeszcze tydzień temu były, ale sworznie wymienione, polibuszęta dokręcone.
carlooo napisał(a):-luzów nie ma bo jeszcze tydzień temu były, ale sworznie wymienione, polibuszęta dokręcone.
Wydaje mi się, że sam sobie odpowiedziałeś. Każda ingerencja w układzie kierowniczym (sworznie, końcówki drążków, łożyska, wahacze!!!) wymaga ustawienia zbieżności na specjalistycznym sprzęcie. Jeśli w warsztacie powiedzieli ci że nie musisz ustawiać zbieżności, bo oni nic nie robili tylko wymieniali sworznie, to jednym słowem zrobili cię w bambuko
goralHC napisał(a):U mnie też piszczą, byłem na przeglądzie i nie wykryli żadnych luzów więc to chyba nie od tego. najgorzej jest na rondach.
Zjechałem raz z dość ostrej skarpy i zawiesiłem się przy okazji na mostach, samochód był tak przechylony że niewiele brakowało a przewrócił by się na bok. Szarpali mnie ciągnikiem. Czy mogło się coś wtedy popieprzyć z zawieszeniem i od tego koła piszczą?
Powrót do Zawieszenie i układ kierowniczy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości