Witamy !



[A] Luz na przekładni kierowniczej, regulacja...

[A] Luz na przekładni kierowniczej, regulacja...

Postprzez wojtekkk » 26 mar 2008 16:44:36

albo wspornik układu kierowniczego ,albo drążek środkowy, albo rozbita sama przekładnia
wojtekkk
 

Postprzez nightman » 26 mar 2008 18:51:59

a czy luz masz też przy pracującym silniku?

i drugie pytanie...ta frotka do sprzedania to ta z luzami bo pisze że stan idealny... :P ?
Avatar użytkownika
nightman
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1392
Obrazki: 0
Dołączył(a): 21 mar 2008 15:54:28
Lokalizacja: SBI
Pochwały: 10
Województwo: Śląskie
Samochód: Mam kilka Frotek :)

Postprzez FROTERKA » 26 mar 2008 19:08:04

Nightman :D :D
Avatar użytkownika
FROTERKA
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 6111
Dołączył(a): 12 sie 2007 15:54:07
Lokalizacja: Poznachowice Górne
Pochwały: 10
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Postprzez wojtekkk » 26 mar 2008 19:12:18

nightman napisał(a):a czy luz masz też przy pracującym silniku?

i drugie pytanie...ta frotka do sprzedania to ta z luzami bo pisze że stan idealny... :P ?

słuszna uwaga-jest róznica podczas pracy pompy
wojtekkk
 

Postprzez pomyslowydobromir » 26 mar 2008 20:53:47

nightman napisał(a):a czy luz masz też przy pracującym silniku?

i drugie pytanie...ta frotka do sprzedania to ta z luzami bo pisze że stan idealny... :P ?

no pieknie to kolego skojarzyłes-brawo. luz idealny
pomyslowydobromir
 

Postprzez PABLO » 27 mar 2008 14:17:59

Siemka możesz pobawić się regulacją w przekładni kierowniczej.
PABLO
 

Postprzez nightman » 27 mar 2008 17:31:08

pobawić czy nie...bo frotka na wyłączonym silniku, kiedy to wspomaganie nie działa lekki luzik ponoć mieć może. Luzik ten jest automatycznie wykasowany po uruchomieniu silnika.
Ostaje pytanie jakie zadałem deczko wcześniej.
Avatar użytkownika
nightman
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1392
Obrazki: 0
Dołączył(a): 21 mar 2008 15:54:28
Lokalizacja: SBI
Pochwały: 10
Województwo: Śląskie
Samochód: Mam kilka Frotek :)

Postprzez sick69 » 30 mar 2008 13:41:06

to ja sie podlacze do tematu...u mnie luz jest i na postoju i gdy silnik pracujeje...i tu pytanie co z tym zrobic...slyszlem o jakiejs regeneracji ale wiecekj nic nie wiem... :)
sick69
 

Postprzez wojtekkk » 30 mar 2008 19:21:13

najpierw znajdź przyczyne luzu a potem regeneruj--luż układu kierowniczego to nie tylko przekładnia ale i końcówski drążka środkowego, wybity wspornik i wszystkie pozostałe elementy przedniego zawieszenia--skup sie na kontroli pierwszych trzech
wojtekkk
 

Postprzez turysta » 30 mar 2008 22:32:58

Co Wy ludzie?
Miedzy drzewa nie trafiacie :?:
Jeżeli tym samochodem upalacie poza czarnym, to zapomnijcie o zachowaniu czegokolwiek w "bezluzowej" kondycji, ja już sie wyleczyłem - po wymianie wszystkiego i jednym czynnym "łikendzie" - wszystko do wymiany od nowa, dosłownie...abonament w hurtowni już mam!

pzdr dla exploratorów frtki :!:
turysta
 

Postprzez nightman » 31 mar 2008 01:05:26

turysta napisał(a):Co Wy ludzie?
Miedzy drzewa nie trafiacie :?:
Jeżeli tym samochodem upalacie poza czarnym, to zapomnijcie o zachowaniu czegokolwiek w "bezluzowej" kondycji, ja już sie wyleczyłem - po wymianie wszystkiego i jednym czynnym "łikendzie" - wszystko do wymiany od nowa, dosłownie...abonament w hurtowni już mam!

pzdr dla exploratorów frtki :!:

szanowny kol. coś tu demonizuje z tymi luzami...
Avatar użytkownika
nightman
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1392
Obrazki: 0
Dołączył(a): 21 mar 2008 15:54:28
Lokalizacja: SBI
Pochwały: 10
Województwo: Śląskie
Samochód: Mam kilka Frotek :)

Postprzez sick69 » 31 mar 2008 08:22:02

bylem szarpakach luzów w zawieszeniu nie stwierdziłem no może delikatnie jednej końcówki...aa dorgi turysto licze sie z tym ze po jezdzie po za czrnym luzy beda tylko ze te moje sa dosc uporczywe po 5 cm kierownica chodzi na boki....pzdr :wink:
sick69
 

Postprzez wojtekkk » 31 mar 2008 08:54:14

aby sprawdzić te 3 elementy o których wspomniałem nie wymagają szarpaka a nawet(być może jestem w błedzie)diagnosta na szarpaku bedzie sprawdzał luz na końcówkach wachaczy i ewentualnie końcówki drążka kierowniczego ale raczej nie zwróci uwagi na drążek środkowy i wspornik
poproś kumpla by kręcił kólkiem a ty pod auta i patrz gdzie masz przeskok
wojtekkk
 

Postprzez sick69 » 31 mar 2008 09:07:32

dzieki za instrukcje zaraz po robocie to sprawdze :wink: ....
sick69
 

Układ kierowniczy

Postprzez goralHC » 28 mar 2009 13:26:25

Mam problem z kierownicą. Jak nią kręcę to ociera o coś i ma bardzo duży luz. Tzn można nią ruszać w górę i dół.
goralHC
 

Re: LUZ W KIEROWNICY ??????? WIESZ COŚ NA TEN TEMAT ??

Postprzez qras » 29 kwi 2009 14:35:22

Witam
U mnie mechanior zdiagnozował luz na kolumnie kierowniczej na wieloklinie.
Czy gdzieś to można zregenerować albo kupić nówkę??

pozdrawiam
qras
 

Re: LUZ W KIEROWNICY ??????? WIESZ COŚ NA TEN TEMAT ??

Postprzez makar » 29 kwi 2009 20:34:59

góral poszło Ci sterowanie położeniem kierownicy rozbierz plastiki i zobacz czy sprężynki nie pospadały
makar
 

Klik klik w kierownicy i luz

Postprzez Krzykku » 19 maja 2009 16:21:20

Zaczęło mi coś klikać w kierownicy i pojawił się mały luz, dokręciłem śrubkę tam gdzie jest na płaski śrubokręt aż wspomaganie nie dawało rady :lol: a luzik i klikanie nie zniknęło. Przyjrzałem się lepiej gdzie to klika i po zsunięciu (pod maską) takiej prostokątnej gumowej osłony okazało się że to na tym kwadraciaku w środku klika. Jak poruszać tym wałkiem w kierunku przegubu (w stronę akumulatora) to jest tam właśnie luz i tam klika - rusza się na boki tak o kilka mm - czy to podlega jakiejś regulacji czy trzeba się rozglądać za nowym elementem? i jak to się fachowo nazywa?
Pozdrawiam
Krzykku
_________________________
Frontera A 2,4i 92' long, BFG MT 31/10,5", lift 2"
Samurai 1.3GTi simex 31" full lock, low gear, reduktor 4.16, zawieszenie 4-link, winda
Avatar użytkownika
Krzykku
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 12 maja 2009 23:46:58
Lokalizacja: Krosno
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Frontera A 2.4i Long 1991-1995

Re: Klik klik w kierownicy i luz

Postprzez mazurkas007 » 19 maja 2009 18:55:09

Jak mogę kolego nie kumam o czym ty mówisz do mnie :shock:

http://www.detali.ru/cat/OEM_OP2.asp?ca ... U92_L1_1_B
była Frotka zmotka 3.2, będzie druga edycja 2.2 :)
Podróże bez granic : Polska, Niemcy, Estonia, Litwa, Łotwa, Rosja, Rumunia, Mołdawia, Finlandia, Węgry, Włochy, Austria, Czechy, Słowacja, San Marino, Szwecja, Tajlandia, Malezja - tam byliśmy na kołach.
Avatar użytkownika
mazurkas007
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1325
Obrazki: 30
Dołączył(a): 12 lip 2007 07:31:41
Lokalizacja: Bielsk Podlaski - Polska
Pochwały: 6
Województwo: Podlaskie
Samochód: Frontera B 2.2i Long 1998-2004

Re: Klik klik w kierownicy i luz

Postprzez michal 2,8tdi » 19 maja 2009 19:05:56

ja tez nic nie zrozumiałem oprócz tego ze ma luz na kierownicy,coś mu klika w przekładni i pompę od wspomagania chce zajechać :?
michal 2,8tdi
 

Następna strona

Powrót do Zawieszenie i układ kierowniczy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość