| Witamy ! |
|---|
|
|

sh0rty napisał(a):mam pytanko, ktoś wie gdzie powinna iść ta rurka z podciśnieniem? (chodzi o to co leży na pompce ręcznej paliwa)
to wychodzi z głównego przewodu pompy vacum i nie wiem gdzie to powinno byś wciśnięte... a gdzieś powinno :]
http://i46.tinypic.com/vs2cjt.jpg



Zbiornik jest tylko po to, żeby wspomaganie hamulców nie padło od razu jak zgaśnie silnik. Większy zapewni dłuższe działanie, ale dłużej trwa wypompowanie z niego powietrza przy rozruchu silnika. Nie jest to jednak problemem przy sprawnej vacumpompie.sh0rty napisał(a):a większy zbiornik podciśnienia to słaby pomysł?





Shreck22 napisał(a):Walczyłem ponad rok z Vacum na rożne sposoby ją naprawiając, wymieniając łopatki, biorąc podciśnienie z innych miejsc, ale nic. Skończyło się ze za 500 zł kupiłem nowy altek z pompą.

Komand napisał(a):Shreck22 napisał(a):Walczyłem ponad rok z Vacum na rożne sposoby ją naprawiając, wymieniając łopatki, biorąc podciśnienie z innych miejsc, ale nic. Skończyło się ze za 500 zł kupiłem nowy altek z pompą.
Aż zapytam: gdzie kupiłeś NOWY alternator z pompą do 2.3?
Czy masz na myśli NOWY=REGENEROWANY?
emil1906 napisał(a):Vacum bardzo tanio można zregenerować!Wystarczy zlecić przetoczenie korpusu w celu zlikwidownia rys i planowania pokrywy jeśli jest porysowana.
Tylko trzeba wykombinować nowe łopatki:)fabryczne wykonane są z grafitu(a to kurestwo jest drogie,trudno dostępne a przede wszystkim nie ścieralne:))
-- Dodano Wt 05 lut 2013 20:12:52 --
jakiś czasem temu znalazłem na allegro nową vacu pompe za 400zł

.Mozna kupic również puszkę z dekielkiem i złozyć samemu tylkoże potrzebne są jescze uszczelki i krótce do wkrecania .W serwisach boscha to mają na zamówienie i czekałem około 2-3 dni na dekielku jest numer i po tym numrze dojdzecie .Obowiazkowo katalog boscha tam wszystko ze zdieciem poczególnych cześci listków i kólka ,dekielka i puszki,uszczelniaczy,simeringów i sznura grafitowego jest .
Praca w domu około 1 godziny Wykrecam 17 doprowadzenie przewodów podcinienia .Nie zgubcie tylko podkładek miedzianych.Wukrecam 8 trzy nakretki tylko pmietać o masie .Ochylam dekielek tylko pamietać jak był załozony bo ma otwór nie symetryczny i wycignąć palcami'ewentualnie szczypcami "kóko z łopatkami jak są jeszcze -czytaj grafitowe .Sprawdzić czy nie jest porysowane an wytrzeć i przetrzeć olejem załozyc nowe i napchać samry grafitowego obowizkowo nie duzo .Zakrecić wszystko i odpalić frotkę .Bedzie chodzić .Przypominam tylko iż w naszych frotkch grzeje sie pły hamulcowy i najlepiej go jednak wymienać co dwa lata w cłaości bez dolewek. 
kafell1 napisał(a):Witam, panowie dzis zajrzałem pod froncie i okazało się że cały dół alternatora jest zarzygany w oleju. Nie znalazłem po moich poszukiwaniach odpowiedzi na mój problem na forum, wiem tyle że bolączką są tu pompy vacum. Moje pytanie brzmi czy jest mozliwosć żeby olej z vacum dostawał się do alternatora albo ewentualnie może jeszcze lecieć z miejsca gdzie vacum styka się z alternatorem bo od zewnątrz sucha.



Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość