Strona 13 z 17

Re: [A/B] ABS

PostNapisane: 27 lis 2017 23:56:54
przez RobiV6
Bardzo wszystkim dziękuję :beer:

Re: [A/B] ABS

PostNapisane: 28 lis 2017 17:52:36
przez tupek
Jak naprawisz to daj znać czy i jak działa.

Re: [A/B] ABS

PostNapisane: 28 lis 2017 18:51:18
przez RobiV6
Na pewno się pochwalę :D

Re: [A/B] ABS

PostNapisane: 13 gru 2017 21:49:01
przez frociama
Mam pytanie, mam wyciek z tylnego mostu, frontera b - mam też urwany czujnik od abs (kabel z wtyczką) -została tylko ta część w moscie co siedzi na górze. Czy może z niego wyciekać olej ? Czy może ktoś zna wymiary tego czujnika i czy pasuje z innego auta?

-- Dodano 15 gru 2017 09:19:05 --

Czy ktoś może mi napisać konkretnie bo czytałem różne wypowiedzi: czy kolory przewodów ABS-u przy czujnikach i instalacji samochodu przy lutowaniu bez wtyczek ma konkretne znaczenie? Jeżeli tak to w jakiej kolejności łączyć?

Re: [A/B] ABS

PostNapisane: 16 gru 2017 20:35:42
przez tupek
W poniedziałek zerknę na schematy i dam ci znać gdzie idą przewody.

Re: [A/B] ABS

PostNapisane: 17 gru 2017 09:30:51
przez frociama
tupek napisał(a):W poniedziałek zerknę na schematy i dam ci znać gdzie idą przewody.

Dzięki wielkie, chodzi mi dokładnie o przód lewy oraz o tył w moście. Bo to miałem to popsute przez poprzednika tym że z przodu są chyba jeszcze kable od czujnika zużycia klocka którego z kolei też nie ma, całkiem kostki brakuje . Z przodu wymieniłem czujnik ale nie wiem które połączyć ze sobą a z tyłu jeszcze szukam czujnika i nie wiem z czego dobrać bo musi mieć oring gdyż siedzi w moście :(

Re: [A/B] ABS

PostNapisane: 17 gru 2017 19:44:16
przez RobiV6
I kolorach na przód jest na wcześniejszej stronie.

Re: [A/B] ABS

PostNapisane: 18 gru 2017 10:11:14
przez przemekcrx
RobiV6 napisał(a):I kolorach na przód jest na wcześniejszej stronie.

I jak dobrze pamiętałem z kolorami czy odwrotnie?

Re: [A/B] ABS

PostNapisane: 18 gru 2017 12:47:46
przez frociama
to w końcu te kolory mają znaczenie czy nie? a jak to wygląda z kolorami czujnika tylnego?

-- Dodano 18 gru 2017 14:26:57 --

i czy ktoś wymieniał tylny czujnik, czy od czegoś pasuje? Oryginalny ma wymiary średnica ok 20,4mm i dł. 30 mm z tym że jest na oring by olej nie pociekł...

Re: [A/B] ABS

PostNapisane: 18 gru 2017 16:46:43
przez tupek
Obrazek
Ten przerywany to jest kolor biały.

Re: [A/B] ABS

PostNapisane: 18 gru 2017 19:37:39
przez frociama
dzięki :beer: a jak to z tylnym czujnikiem?

Re: [A/B] ABS

PostNapisane: 18 gru 2017 20:44:23
przez tupek
Tylny czujnik jest na schemacie - podpisałem go teraz.
U mnie jest suchy dyfer więc nie wiem jak czujnik tam siedzi.
Może ktoś przerabiał temat i się wypowie.
Ale czujnik znajduje się u góry i nie pływa w oleju więc albo coś jest uszkodzone albo tylko trzeba uszczelnić.

Re: [A/B] ABS

PostNapisane: 18 gru 2017 21:06:37
przez frociama
Teraz rozumiem. A z tylnym w oleju nie pływa ale jak oring nie doszczelni to przy obrocie zębatek rozchlapie i mi góra wypływa...

Re: [A/B] ABS

PostNapisane: 18 gru 2017 21:15:15
przez tupek
Na chłopski rozum tak też myślę.
Wymień oring i powinno być cacy.

Re: [A/B] ABS

PostNapisane: 18 gru 2017 21:58:56
przez frociama
Czujnik muszę jakiś dopasować ;) bo mi kable kończą się zaraz na samym czujniku. Staram się uruchomić abs bo świeci cały czas po poprzednim właścicielu...

Re: [A/B] ABS

PostNapisane: 18 gru 2017 22:13:32
przez Semir
Dopasuj czujnik po katalogu i numerach.
Oring na wymiar dopasujesz na pewno.
Wtyczka może być inna to można ją przerobić.

Re: [A/B] ABS

PostNapisane: 18 gru 2017 22:16:55
przez frociama
W jednym sklepie mi dopasowali po nr nadwozia to 170zł za czujnik tył a 340 za przedni,na przód z Nubiry dałem a z tyłem jeszcze szuakm

Re: [A/B] ABS

PostNapisane: 18 gru 2017 22:37:42
przez Semir
To szukaj sam. Jak by ktoś wiedział to by napisał

Re: [A/B] ABS

PostNapisane: 19 gru 2017 08:08:50
przez tupek

DZIWNY PROBLEM Z HAMULCAMI

PostNapisane: 05 sty 2018 18:42:49
przez DAREK
Witam klubowiczów. Jestem świeżakiem na tym forum więc wybaczcie jakieś fo-pa z mojej strony. Kupiłem kilka miesięcy temu Frotę B z 2003 3.2.V6 benzyna automat. Została przywieziona z Holandii, widać że nie była katowana po bezdrożach tylko służyła do jazdy szosowej, więc moim skromnym zdaniem jej stan można określić na super. Miałem wcześniej frotkę B z 1999 r w dizelku motorek 2.2 ale postanowiłem zmienić na coś mocniejszego. Mój problem jest następujący:

co kilkaset hamowań, zawsze dzieje się to przy minimalnej prędkości tak między 3 a 6 km/h po wciśnięciu pedału hamulca samochód zaczyna normalnie płynnie hamować po czym nagle uruchamia się ABS a auto toczy się do przodu jak na lodowisku (jezdnia jest sucha bez piachu/liści i takich tam) odruch wiadomo jest taki że pedał jest zaraz w podłodze i w ostatniej chwili łapię za ręczny. Dziś właśnie miałem takie zdarzenie, przede mną emel jedzie sobie spokojnie a ja walczę za nim z tym przeklętym hamulcem. Wymieniłem tarcze i klocki tył/przód układ hamulcowy suchutki bez wycieków i roszenia, zaciski sprawdzone, ABS działa normalnie na śliskiej nawierzchni, poziom płynu bez zarzutu. Tuż przed każdą taką akcją nie ma żadnych objawów szarpania, stukania auto nie ściąga. sam nie wiem gdzie szukać przyczyny a nie chcę wymieniać całego układu hamowania bo to za drogi sport.

Ktoś mi podpowiedział że w związku z tym ze to automat to czy nie odpuszczam leciutko pedału jak hamuję, obserwowałem siebie ale nie - nic z tych rzeczy. Pomyślałem więc, że może poproszę o pomoc bardziej doświadczonych posiadaczy tego skądinąd bardzo wdzięcznego autka. :thx: Jeśli ktoś miał podobny przypadek lub może wskazać kierunek będę wdzięczny.