Strona 1 z 3
[All] Ręczny na zaciskach

Napisane:
09 wrz 2014 14:40:14
przez brum
Potrzebuje info jakie auta mają ręczny na zaciskach. Wiem że Focus i Mondeo
Myślę żeby wsadzić właśnie takie zaciski z ręcznym. Wiem że rozstaw śrub będzie inny,ale to można dorobić mocowania. Jak już będę wiedział jakie auta takie mają to sprawdzę jakie tam są grubości tarcz i klocków. Wtedy się coś dobierze.
Myślę o tym bo i tak muszę wymienić zaciski z tyłu, a szczęki już dawno znikły od błota.
Re: [A & B] Ręczny na zaciskach

Napisane:
09 wrz 2014 14:42:21
przez bart322
Astra G, a przynajmniej ta co ma piasty na 5 srub (np 2.0 dti)
Re: [A & B] Ręczny na zaciskach

Napisane:
09 wrz 2014 14:50:48
przez ali
polonez na wąskim moście

Re: [A & B] Ręczny na zaciskach

Napisane:
09 wrz 2014 14:59:20
przez eric
Honda civic MB1 '96 1.6
Re: [A & B] Ręczny na zaciskach

Napisane:
09 wrz 2014 15:29:20
przez Semir
Audi A4 A6, alfa 159, nissan primera p 12
Re: [A & B] Ręczny na zaciskach

Napisane:
09 wrz 2014 15:31:51
przez adrianee36
primera P11 i pochodne.
A czemu musi byc na linke ? moze idz w strone driftu

dodatkowe zaciski na tarczy + hydro łapa z zapadka do kupienia na allegro w smiesznych pieniadzach i po problemie. zaciski do froty tanio kupisz.

Paten sprawdzony w motosporcie i najbardziej popularny, do tego bedziesz miał taki reczny ze bedziesz wywijac frota , bo na linke to tylko spowalniacz bedzie.
Re: [A & B] Ręczny na zaciskach

Napisane:
09 wrz 2014 17:16:18
przez cinek1983059
honda accord ,laguna 2,peugeot 206
Re: [A & B] Ręczny na zaciskach

Napisane:
09 wrz 2014 17:35:13
przez brum
Już znalazłem. Już wiem z czego użyć.
Re: [A & B] Ręczny na zaciskach

Napisane:
09 wrz 2014 18:12:33
przez bart322
No to napisz moze z czego?
Re: [A & B] Ręczny na zaciskach

Napisane:
09 wrz 2014 18:47:13
przez brum
Vectra C, Signum, Saab 9-3
Re: [A & B] Ręczny na zaciskach

Napisane:
09 wrz 2014 18:53:14
przez bart322
A co z gruboscia tarczy?
Re: [A & B] Ręczny na zaciskach

Napisane:
09 wrz 2014 18:55:35
przez brum
już to obadałem. Frota ma 18, Vectra 20
Re: [A & B] Ręczny na zaciskach

Napisane:
09 wrz 2014 18:59:39
przez bart322
Tak patrze na allegro i 20 maja wentylowane, zwykle maja mniej. Zaciski do obu sa takie same?
Re: [A & B] Ręczny na zaciskach

Napisane:
09 wrz 2014 19:07:45
przez brum
Wszystkie V6 mają większe. Reszta występowała w 12 lub 20
Grubość tarczy różna w niektórych wersjach, a klocki takie same. czyli zaciski chyba też.
Re: [All] Ręczny na zaciskach

Napisane:
09 wrz 2014 22:20:36
przez szymon.ha
Gdzieś na czacie pisał ktoś że ręczny nie może być hydrauliczny, bo przeglądu nie przejdzie.
Dlaczego miałby nie przejść jeśli jest o wiele wydajniejszy?
Re: [All] Ręczny na zaciskach

Napisane:
09 wrz 2014 23:57:40
przez drech
Bo ponieważ nie działa podczas nieobecności kierowcy w pojeździe.
Re: [All] Ręczny na zaciskach

Napisane:
10 wrz 2014 00:14:12
przez RudeBoy
Jeżeli będzie to zupełnie oddzielny układ.
Dodatkowe zaciski oddzielna pompa, dźwignia z blokadą. To przegląd przejdzie.
Re: [All] Ręczny na zaciskach

Napisane:
10 wrz 2014 17:08:39
przez brum
Upewnię się czy każdy zacisk jest taki sam czy potrzeba od V6 i zaczynam

Re: [All] Ręczny na zaciskach

Napisane:
10 wrz 2014 19:26:06
przez adrianee36
RudeBoy napisał(a):Jeżeli będzie to zupełnie oddzielny układ.
Dodatkowe zaciski oddzielna pompa, dźwignia z blokadą. To przegląd przejdzie.
nie przejdzie bo nikt ci nie da atestu za zamocowane dodatkowe zaciski, ktore przyspawał pan zdzisio w stodole.
Re: [All] Ręczny na zaciskach

Napisane:
10 wrz 2014 21:18:03
przez ali
RudeBoy napisał(a):Jeżeli będzie to zupełnie oddzielny układ.
Dodatkowe zaciski oddzielna pompa, dźwignia z blokadą. To przegląd przejdzie.
moze tak, może nie
zapoznajcie się z tym :
Poz. 951
OBWIESZCZENIE
MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ1)
z dnia 6 czerwca 2013 r.
w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych
pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia
rozdział 4 "hamulce"
3) hamulec postojowy, przeznaczony do unieruchamiania pojazdu na wzniesieniu i spadku, z możliwością:
a) działania podczas nieobecności kierowcy, przy czym robocze części hamulca powinny pozostawać w położeniu
zahamowania za pomocą wyłącznie mechanicznego urządzenia,