Witamy ! |
---|
|
JJKILLER napisał(a):Ja zamierzam przerobić układ na taki jak miałem w polonezie, czyli jedno wyjście z pompki na przednie koła, drugie wyjście na tylne koła. Bez żadnych dodatkowych ustrojstw. W poldku hamulce były żyleta, we Frotce rok po regeneracji układu znów hamowanie przypomina deptanie w gówno
ali napisał(a):W polonezie miałem tak samo, z tym że po założeniu szerokiego mostu z hamulcami lukasa, tył hamował wyraźnie wczesniej. Ale nie było żadnej tendencji do obracania zarzucania i innych którymi strasza na forum.
bart322 napisał(a):ali napisał(a):W polonezie miałem tak samo, z tym że po założeniu szerokiego mostu z hamulcami lukasa, tył hamował wyraźnie wczesniej. Ale nie było żadnej tendencji do obracania zarzucania i innych którymi strasza na forum.
Nawet w zime na zakrecie?
bart322 napisał(a):Wiem jak to jest jak hamuje mocniej tyl. Nie przewidzisz sytuacji na drodze przeciez
Geras napisał(a):Mam wywalony korektor siły hamowania Frontera A sport 2 0 94 bębny prawda jest ze po deszczu na śliskim podczas gwałtownego hamowania wyprzedziła mnie na szczęście nie jechało nic z naprzeciwka. Ktoś to zamontował i na pewno nie po to bo miał taki kaprys
adam-wwy napisał(a):Ja w swoich autach z ABS wywalałem korektory i zmiany wyłącznie na plus, ale bez ABS nie zdecydowałbym się na to.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość