Strona 1 z 1

[A] Modyfikacja układu

PostNapisane: 16 paź 2012 18:59:03
przez Galus
Witam
Ostatnio przy przejeździe przez taki fajny dołek w lesie niewiele brakowało a urwał bym tłumik środkowy. Wszyscy znawcy wiedzą że jest on tak niekorzystnie usytuowany, do jego znaczna część mocno wystaje w dół. Były by jakieś przeciwwskazania aby go lekko obrócić tak aby tyle nie wystawał. A może go całkowicie wykopać z pod auta i dosztukować tylko kawałek rury. Dodam że kata już dawno pożegnałem, wstawiając coś kato podobnego. Tylko czy z tylko tłumikiem końcowym nie będzie pyrkał jak V8 albo go przepali w szybkim tempie.

Re: Modyfikacja układu

PostNapisane: 16 paź 2012 19:02:10
przez brum
Jak ja nie urwałem wydechu to nie urwiesz, no chyba że masz niskie auto. Jedynie co urwałem to ostatni kawałek wydechu.
A jak wywalisz ten duży tłumik to szybko załapiesz że źle zrobiłeś.

Re: Modyfikacja układu

PostNapisane: 16 paź 2012 19:21:10
przez Galus
ten największy przy moście został by na swoim miejscu, modyfikacji poddał bym ten przed nim, co siedzi pod fotelem pasażera za kierowcą

Re: Modyfikacja układu

PostNapisane: 16 paź 2012 19:27:15
przez brum
To go odetnij, obróć i przyspawaj.

Re: [A] Modyfikacja układu

PostNapisane: 16 kwi 2013 20:24:17
przez Odoll
a mnie właśnie martwi ten WIELKI , wystaje w dół jak beczka i prosi się żeby go urwać . Też mi chodzi po głowie żeby to cholerstwo wymienić na coś miejszego co się schowa w ramie tylko CO :?: :niewiem:

Re: [A] Modyfikacja układu

PostNapisane: 16 kwi 2013 20:38:45
przez RudeBoy
ursus 330 :)

Re: [A] Modyfikacja układu

PostNapisane: 16 kwi 2013 20:55:51
przez ali
RudeBoy napisał(a):ursus 330 :)


Najlepiej dwa i puścić z błotników do góry :guns:

Re: [A] Modyfikacja układu

PostNapisane: 16 kwi 2013 20:57:12
przez RudeBoy
ale ja zupełnie serio napisałem...
Sam się do tego przymierzę w przyszłości...

Re: [A] Modyfikacja układu

PostNapisane: 16 kwi 2013 21:12:33
przez adrianee36
do diesla z turbina to wal przelot i spokój , głosno nie bedzie chodzic bo turbina mega wycisza wydech ;)

Re: [A] Modyfikacja układu

PostNapisane: 16 kwi 2013 21:17:40
przez ali
RudeBoy napisał(a):ale ja zupełnie serio napisałem...
Sam się do tego przymierzę w przyszłości...


No w B to dopiero jest pucha tego tłumika, ale myślisz że taki kominek z ursusa cokolwiek wygłuszy ? (wiem masz Mteki ale jednak na trasie fajnie jest jak wydech nie buczy)

Re: [A] Modyfikacja układu

PostNapisane: 17 kwi 2013 06:57:59
przez jrzeuski
Odoll napisał(a):a mnie właśnie martwi ten WIELKI , wystaje w dół jak beczka i prosi się żeby go urwać . Też mi chodzi po głowie żeby to cholerstwo wymienić na coś miejszego co się schowa w ramie tylko CO :?: :niewiem:
Ja urwałem go dopiero w tym roku, czyli z 5 lat w terenie przeżył. Ale teraz poprawiłem fabrykę dospawując mu ślizg, żeby więcej o nic nie haczył tylko go unosiło na gumach. Widziałem, że niektóre Froty mają taki ślizg fabrycznie, ale chyba tylko te starsze, na resorach :wsciekly:

Re: [A] Modyfikacja układu

PostNapisane: 17 kwi 2013 08:07:09
przez Odoll
jrzeuski napisał(a): Ale teraz poprawiłem fabrykę dospawując mu ślizg

Musze ten patent oblukać

Re: [A] Modyfikacja układu

PostNapisane: 24 lut 2014 15:45:37
przez Sovviet
Ja w 2.3 wywalilem kata i mam tylko koncowy asrodkowy to tylko przelot i odglos silnika sie nic nie zmienil wiec mimo wszystko koncowy wystarczy.
Bez koncowego chodzi jak polaczenie harleya z traktorem^^