Witamy !



[All] kolektor wydechowy

[All] kolektor wydechowy

Postprzez zlowolski » 12 paź 2010 21:55:05

witam jestem nowy i mam od razu pytanie ... chce jutro wymienić uszczelkę na kolektorze wydechowym jestem mechanikiem ale Frotki nie robiłem a patrzyłem to chyba trzeba ściągać kolektor dolotowy ... Frontera 2.4i long
Bardzo bym prosił o jakaś rade,,,
zlowolski
 

Re: kolektor wydechowy

Postprzez sylwian70 » 16 paź 2010 15:01:30

zanim Cie złajają odpowiem-no! no! to z Ciebie mechanik :wink: chyba od bab :wink: psikasz na nakretki mocujące kolektor odrdzewiaczem typu WURTH .Odkręcasz kolektor wydechowy,wyrzucasz starą uszczelke,montujesz nową,na gwinty szpilek dajesz trochę smaru miedzianki co by następnym razem było lżej je odkręcić.Przykrecasz kolektor wydechowy-UWAGA DELIKATNIE NIE SIŁOWO bo zerwiesz gwinty i :dupa: moze być ciepło a potem to już w drogę :mrgreen:powinno do tego się używać klucza dynamometrycznego siła dokręcania chyba 25 NM.
sylwian70
 

Re: kolektor wydechowy

Postprzez benek-36 » 05 sie 2011 18:32:51

sorry za odgrzanie ale mam mały problem pękł mi kolektor w Frotce B 2.2 benzyna. Czy z A jest taki sam a moze pasuje z jakiejs osobowki?
pozdrawiam
benek-36
 

Re: kolektor wydechowy

Postprzez brum » 05 sie 2011 21:27:54

Powienie pasować, bo to praktycznie ten sam silnik. Sintra też ma taki.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: kolektor wydechowy

Postprzez kwinto1971 » 05 sie 2011 21:40:40