Witamy !



[2,2] dti problem z temperaturą

Re: 2,2 dti problem z temperaturą

Postprzez kasalka » 05 lip 2012 12:20:16

Temperatura na wskaźnik jest czytana przez czujnik w termostacie.
Pełne otwarcie termostatu to chyba 107st. C.
pier...e konwenanse
Pozdrawiam Łukasz
Avatar użytkownika
kasalka
Nałogowiec Ekstremalny
Nałogowiec Ekstremalny
 
Posty: 432
Obrazki: 18
Dołączył(a): 30 maja 2008 22:20:52
Lokalizacja: Stara Wieś
Pochwały: 2
Województwo: Świętokrzyskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: 2,2 dti problem z temperaturą

Postprzez tiszo » 05 lip 2012 12:54:31

Właśnie ściągam manuala więc może zlokalizuje ten czujnik.

-- Dodano 05 lip 2012 13:57:01 --

kasalka napisał(a):Temperatura na wskaźnik jest czytana przez czujnik w termostacie.
Pełne otwarcie termostatu to chyba 107st. C.

Ok, już wymieniony, kupiłem dziś ten drugi więc i jego wymienię. A ten drugi właśnie co jest pod pokrywą to do czego, nie jest przypadkiem do sterowania dawką paliwa tzn. dla komputera ?
Frontera b 3,2 V6 Lift 2" na opony jeszcze czeka :-)
Avatar użytkownika
tiszo
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 02 lip 2012 19:25:24
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: 2,2 dti problem z temperaturą

Postprzez adam-wwy » 05 lip 2012 13:54:02

Skoro chłodnica tylko w 1/3 jest ciepła to czego dalej szukać?? Jest nie drożna i to jest przyczyna. Podczas jazdy w trasie nawet nie działający wentylator nie ma wpływu na temperaturę bo chłodnicę opływa powietrze i ją wychładza. Ostatnio miałem Felicię do roboty z identycznymi objawami. Dziewczyna wymieniła pompę, termostat, czujnik chłodnicy i od wskaźnika i nic. Im szybciej jechała tym wyższa temperatura. Pozostała tylko chłodnica i UPG. Wymieniłem chłodnicę na większą i od razu profilaktycznie UPG bo na pewno te ciągłe przegrzewanie na zdrowie jej nie wyszło, a koszt UPG i planowania głowicy to łącznie 90zł więc nie warto było zostawiać szczególnie że codziennie robi 100km w trasie.
Ostatnio edytowano 05 lip 2012 13:58:29 przez adam-wwy, łącznie edytowano 1 raz
adam-wwy
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 222
Dołączył(a): 21 maja 2011 12:29:29
Lokalizacja: Wyszków
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2i Long 1998-2004

Re: 2,2 dti problem z temperaturą

Postprzez RudeBoy » 05 lip 2012 13:57:27

tiszo napisał(a):Ok, już wymieniony, kupiłem dziś ten drugi więc i jego wymienię. A ten drugi właśnie co jest pod pokrywą to do czego, nie jest przypadkiem do sterowania dawką paliwa tzn. dla komputera ?


Jak nie masz tego 4 pinowego czujnika (we frotach B tylko chyba przez pierwszy rok produkcji był) to sygnał sterowania wentylatorami jest właśnie z tego drugiego czujnika w obudowie termostatu. Jak go odłączysz to wentylator będzie chodził od razu bez względu na temp.

-- Dodano 05 lip 2012 14:58:11 --

adam-wwy napisał(a):Skoro chłodnica tylko w 1/3 jest ciepła to czego dalej szukać?? Jest nie drożna i to jest przyczyna. Podczas jazdy w trasie nawet nie działający wentylator nie ma wpływu na temperaturę bo chłodnicę opływa powietrze i ją wychładza.


Jak mu się wentyl załącza powyżej 100 stopni to na 100% ma coś zwalone a nie tylko zatkaną chłodnicę.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: 2,2 dti problem z temperaturą

Postprzez jrzeuski » 05 lip 2012 14:19:52

Najgorzej się rozwiązuje problemy o dwóch (lub więcej) jednoczesnych przyczynach, bo po usunięciu jednej problem pozostaje, co stawia pod znakiem zapytania jej istnienie ;-)
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: 2,2 dti problem z temperaturą

Postprzez RudeBoy » 05 lip 2012 14:41:08

true true true

ale da se rade... :mrgreen:
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: 2,2 dti problem z temperaturą

Postprzez adam-wwy » 05 lip 2012 16:01:46

Może być tak, że chłodnica jest niedrożna i dlatego w czasie szybszej jazdy się grzeje, a jednocześnie może być czujnik uszkodzony. Samo uszkodzenie czujnika od wentylatora nie spowoduje wzrostu temperatury podczas jazdy z prędkościami opisanym przez kolegę bo wtedy jeśli chłodnica nie jest zasłonięta to czy wentylator pracuje czy nie jest bez znaczenia bo przepływ powietrza przez chłodnicę jest na tyle duży, że wentylator i tak go nie zwiększy na tyle, aby coś to zmieniło. Jednakże jeśli chłodnica nagrzewa się nierównomiernie to tam bym zaczął poszukiwania problemu.
adam-wwy
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 222
Dołączył(a): 21 maja 2011 12:29:29
Lokalizacja: Wyszków
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2i Long 1998-2004

Re: 2,2 dti problem z temperaturą

Postprzez RudeBoy » 05 lip 2012 16:05:25

Nie zgodzę się do końca... Miałem zwalony przekaźnik od wentylatora i przy prędkości 100km/h temperatura rosła ostro ponad normę...
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: 2,2 dti problem z temperaturą

Postprzez adam-wwy » 05 lip 2012 16:12:53

Nie wiem jak to możliwe... Nie spotkałem jeszcze takiego przypadku, żeby podczas jazdy z prędkościami ok. 100km/h brak pracy wentylatora powodował wzrost temperatury.
adam-wwy
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 222
Dołączył(a): 21 maja 2011 12:29:29
Lokalizacja: Wyszków
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2i Long 1998-2004

Re: 2,2 dti problem z temperaturą

Postprzez SKODA76 » 05 lip 2012 21:43:29

Mam podobne objawy w sporcie a z 97 roku
- wymieniony termostat
- wymieniony czujnik ten nad termostatem
- wymieniony czujnik na gumowej rurze między chłodnicą a termostatem (lekki nagar taki jak w czajniku na starym)ma tylko 2 wsuwki
-przekaźnik (niebieski) w puszce bezpiecznikowej ponoć sprawny (sprawdzał elektryk)
- nie ubywa płynu
- nie czuć spalin w płynie
- zużycie oleju w normie
temperatura jedna kreska do czerwonej ( na trasie troszkę niżej), elektryczny wiatrak się nie uruchamia sam od temperatury -tylko na "krótko" ale wówczas temperatura nie spada do połowy skali tylko 1 kreskę powyżej
-odpowietrzone przez czujnik nad termostatem
-węże od chłodnicy nie za twarde jak niższa temperatura robią się twarde w górnym położeniu wskazówki na skali
- nie sprawdzałem całej chłodnicy czy ciepła góra była ciepła

-- Dodano Cz 05 lip 2012 22:47:20 --

na tym czujniku od temperatury między chłodnicą a termostatem oznaczenie -95 i -105 stopni, nie wiem czy są jakieś 2 biegi załańczania idą do niego tylko 2 przewody

-- Dodano Cz 05 lip 2012 22:49:19 --

jutro wykręcę całkiem termostat może to on niedomaga chociaż nowy, sam już nie wiem co to może być wymieniam wszystko po kolei jak kolega i żadnego polepszenia nie widać, a pojeździłby gdzieś po dołkach :?

-- Dodano Pt 06 lip 2012 06:35:34 --

Silnik 2.0 B

-- Dodano Pt 06 lip 2012 13:37:36 --

Dziś byłem u elektryka posprawdzał wszystko, domniemanym winowajcą ma być niedawno wymieniany czujnik na rurze od termostatu do chłodnicy jest na 3 wtyki a wtyczka ma 2 i dlatego ma nie załańczać wentylatora

-- Dodano Pt 06 lip 2012 19:20:30 --

Tak było:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eed ... 08984.html
po wymianie czujnika jest lepiej, wentylator się załańcza, temp. utrzymuje się na jednej kresce powyżej połowy (ale w dzisiejszym upale daję jej trochę tolerancji)
-= wymieniłem na czujnik z fiata za 14 zł:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/40a ... b4554.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/800 ... 8ed80.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aa4 ... 7e4de.html
domniemanym winowajcą miał być przekaźnik ( u kol. Jarek1984 pomogła tylko jego wymiana):
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/969 ... 44a5b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb2 ... e7bb1.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/46a ... 2cd87.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/00b ... 89775.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b2e ... aaedf.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f9 ... 00511.html
jutro będzie dalsze sprawdzanie na drodze :-|
SKODA76
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1930
Obrazki: 0
Dołączył(a): 23 gru 2008 14:44:33
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pochwały: 2
Województwo: Lubelskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: 2,2 dti problem z temperaturą

Postprzez tiszo » 06 lip 2012 19:59:16

w mojej frontce A mam wiskozę i temperatura na postoju potrafi się podnieść do górnej temperatury przed kreskę czerwonego ale tylko na postoju, natomiast jak tam dojdzie to zaraz powoli zbija, podczas jazdy pływa wskaźnik ale jeszcze nigdy nie doszedł tak wysoko jak na postoju i nigdy nie wszedł powyżej kreski przed czerwone w terenie jak i z przyczepą, mam tam silnik 2.0 z gazem i ciągałem w upały przyczepę dwie tony po 600 km i nic zawsze w normie ale wskaźnik pływający.

-- Dodano 06 lip 2012 21:04:39 --

A moja Frontera to wersja z 94 sport tam niema czujnika jaki opisujesz bo jest wiskoza, ale ja z tego nigdy sobie nie robiłem problemu ponieważ na czerwone nie wchodziło, a co do czujnika z fiata to nie bardzo jestem przekonany wolał bym dać ze 30 zł więcej i wziąć odpowiedni niemiecki, to nie znaczy że włoski zły, tylko czy ma te same parametry ?

-- Dodano 06 lip 2012 21:09:13 --

Jakoś po tylu latach przekonałem się do orginalnych części, poniekąt takie jak np. czujnik stopu to ok ale po roku trzeba znowu wymieniać, a orginał to orginał, ale wedle gustu. Piszę to bo miałem kilka przypadłości w samochodzie czy motorze i wyleczyłem się z podrub czy dopasowywania << obcych << części :)

-- Dodano 06 lip 2012 21:23:43 --

A teraz co do wersji B mam w lewym górnym rogu pod maską prostokątną puszkę z przekaźnikami trzema, a na wieku są odpowiednio trzy namalowane wiatraki i mam pytanie co do nich, bo z opisu i waszych postów brakuje mi jednego biegu wentylatora i ja widzę tez tylko dwa, który znaczy jaka kolejność tych przekaźników odpowiada bieg 1,2,3 ? Być może jeden z nich jest walnięty.
Frontera b 3,2 V6 Lift 2" na opony jeszcze czeka :-)
Avatar użytkownika
tiszo
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 02 lip 2012 19:25:24
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: 2,2 dti problem z temperaturą

Postprzez Trzeci » 06 lip 2012 20:34:49

Ja tez mam wisko i odkad zmienilem na nowe to woda wiecej niz w polowie skali sie nie nagrzala
Avatar użytkownika
Trzeci
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1480
Obrazki: 5
Dołączył(a): 05 paź 2010 17:40:44
Lokalizacja: Usa
Pochwały: 14
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera B 2.2i Sport 1998-2004

Re: 2,2 dti problem z temperaturą

Postprzez SKODA76 » 07 lip 2012 08:13:31

Topranowski czujnik nie wytrzymał nawet tygodnia dlatego jest ten z fiata

-- Dodano So 07 lip 2012 20:49:29 --

dzisiejszy stan z jazdą po mieście w korkach z przyczepką i ładunkiem w czasie południa:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/770 ... 94d3d.html
SKODA76
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1930
Obrazki: 0
Dołączył(a): 23 gru 2008 14:44:33
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pochwały: 2
Województwo: Lubelskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: 2,2 dti problem z temperaturą

Postprzez kasalka » 08 lip 2012 02:19:25

Dziś (wczoraj w sobotę) zrobiłem sobie test i lekko się rozpędziłem, do ok 120-130 km/h.
I też pokazał mi wskaźnik 100st. zgłupiałem. W ubiegłym roku było wszystko dobrze. Wcześniej miałem, sam dorobiłem sobie jeden przewód "wodny" ale niedokładnie, obecnie jest oryginalny.
Teraz tak sobie analizuję. Na 4-tym biegu do ok. 3.5 tys obr.-ok. 120 km/h nic się nie działo (dobiłem do 140 też nic). Ale na 5-ce przy 120 - 3tys obr. i dalej, Temperatura na wskaźniku doszła do 100st. Dalej przyspieszając nawet nie drgnęła. Większe obciążenie silnika. ok.
Brnąc dalej, z podkreśleniem że układ chłodzenia silnika jest sprawny.
Jak we Frotce jest z małym układem "grzania" ? Tam jeszcze nie zaglądałem. Napiszę po chłopsku z niewiedzy swojej. Czy jak nastawię klimatyzację na minimum (max chłodzenie) to jednocześnie zamykam całkowicie mały obieg "wody"? Czy odcinam tylko nagrzewnicę i całe ciepło trafia prosto na termostat? Co objawia się wzrostem temperatury na wskaźniku.
pier...e konwenanse
Pozdrawiam Łukasz
Avatar użytkownika
kasalka
Nałogowiec Ekstremalny
Nałogowiec Ekstremalny
 
Posty: 432
Obrazki: 18
Dołączył(a): 30 maja 2008 22:20:52
Lokalizacja: Stara Wieś
Pochwały: 2
Województwo: Świętokrzyskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: 2,2 dti problem z temperaturą

Postprzez jrzeuski » 08 lip 2012 08:54:19

Niższe obroty silnika, to słabszy obieg wody (pompę napędza silnik) i gorsze chłodzenie. Najskuteczniej chłodzi hamowanie silnikiem: wysokie obroty a spalania brak. U mnie kilkusetmetrowy zjazd potrafi w ten sposób zbić temperaturę o jedną kreskę.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: 2,2 dti problem z temperaturą

Postprzez maciar » 08 lip 2012 18:41:12

kasalka napisał(a):Dziś (wczoraj w sobotę) zrobiłem sobie test i lekko się rozpędziłem, do ok 120-130 km/h.
I też pokazał mi wskaźnik 100st. zgłupiałem. W ubiegłym roku było wszystko dobrze. Wcześniej miałem, sam dorobiłem sobie jeden przewód "wodny" ale niedokładnie, obecnie jest oryginalny.
Teraz tak sobie analizuję. Na 4-tym biegu do ok. 3.5 tys obr.-ok. 120 km/h nic się nie działo (dobiłem do 140 też nic). Ale na 5-ce przy 120 - 3tys obr. i dalej, Temperatura na wskaźniku doszła do 100st. Dalej przyspieszając nawet nie drgnęła. Większe obciążenie silnika. ok.
Brnąc dalej, z podkreśleniem że układ chłodzenia silnika jest sprawny.
Jak we Frotce jest z małym układem "grzania" ? Tam jeszcze nie zaglądałem. Napiszę po chłopsku z niewiedzy swojej. Czy jak nastawię klimatyzację na minimum (max chłodzenie) to jednocześnie zamykam całkowicie mały obieg "wody"? Czy odcinam tylko nagrzewnicę i całe ciepło trafia prosto na termostat? Co objawia się wzrostem temperatury na wskaźniku.

W nowszych autach w większości zrezygnowano z zaworów ogrzewania .Powietrze omija nagrzewnicę przy ustawieniu na zimno.Przepływ płynu przez nagrzewnicę jest cały czas {mały obieg}.
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1280
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: 2,2 dti problem z temperaturą

Postprzez tiszo » 09 lip 2012 06:48:07

Więc tak, po udrożnieniu chłodnicy, wymianie czujników, pompy wody , termostatu jest lepiej, to znaczy wchodzi na stówę z klimą da się jechać teraz 130 km/h i się dalej nie posuwa. W sobotę pojechałem więc trochę poszaleć w lasach i żwirowni ( na niej temperaturę wyświetlał mi termometr 41 stopni ) 15 minut zabawy i godzina wykopywania w okropnym upale :D
Tam nie bardzo dało się sprawdzić temperatury bo więcej stałem jak jeździłem więc po wykopaniu pojechałem na leśne pagórki i dałem mu w kitę, i temperatura też czasami rosła do stówy ale po czasie zbijała. Dalej nie wiem co z tym zrobić bo 800 setek już w naprawę tej usterki wsadziłem a polepszyło się o jakieś 30 procent. Zastanawia mnie jeszcze jedno czy gdyby zastosował termostat który wcześniej otwiera powiedzmy na 80 stopniach, czy mogło by to pomóc ? Skąd taki pomysł bo wydaje mi się że po prostu jakby za długo ten obieg jest zamknięty ( a temperatury teraz mamy wysokie ) i w pewnym momęcie jak silnik dostaje obciążenia zagrzewa się mocniej płyn i potem nie nadąży go schłodzić, co wy na to ?
Frontera b 3,2 V6 Lift 2" na opony jeszcze czeka :-)
Avatar użytkownika
tiszo
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 02 lip 2012 19:25:24
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: 2,2 dti problem z temperaturą

Postprzez kasalka » 09 lip 2012 23:02:11

"Tiszo" Prawdopodobnie termostat jest przyczyną takich wskazań. Dziś znalazłem stary i jest na nim wybite 98st.C/107stC. Jest to chyba oznaczenie kiedy, przy jakiej temperaturze ma pełne otwarcie. Czy należy przyjąć że "tak ma być"??? Sam już nie wiem.
Może ktoś u kogo nie podwyższa się tak temperatura wie jaki ma termostat, na ile stopni?
pier...e konwenanse
Pozdrawiam Łukasz
Avatar użytkownika
kasalka
Nałogowiec Ekstremalny
Nałogowiec Ekstremalny
 
Posty: 432
Obrazki: 18
Dołączył(a): 30 maja 2008 22:20:52
Lokalizacja: Stara Wieś
Pochwały: 2
Województwo: Świętokrzyskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: 2,2 dti problem z temperaturą

Postprzez tiszo » 10 lip 2012 06:10:53

Termostat wymieniłem i tam mam 92 stopnie, czy na nowym czy starym działa tak samo.
Co do grzania nie dawało mi to spokoju i wczoraj podjechałem do warsztatu na mierzenie co2 w układzie chłodzenia, i jeden mierzy i domierzyć się nie może, więc szef się wziął i nic nie wymierzył więc jest gitara z uszczelką a ta przyjemność kosztowała 30 zł.
Więc dalej szukam dlaczego pływa wskaźnik, że ja zawsze mam takie twarde orzechy do gryzienia :D
Frontera b 3,2 V6 Lift 2" na opony jeszcze czeka :-)
Avatar użytkownika
tiszo
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 02 lip 2012 19:25:24
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: 2,2 dti problem z temperaturą

Postprzez maciar » 10 lip 2012 06:49:20

Porównaj odczyt temperatury wyświetlanej na wskaźnikach z temp.wykorzystywaną przez komputer silnika.
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1280
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Układ chłodzenia i ogrzewania, klimatyzacja



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości