Witamy !



[All] Podłączenie parownika a ogrzewanie

Re: [All] Podłączenie parownika a ogrzewanie

Postprzez JJKILLER » 19 paź 2017 01:28:08

Lałem borygo i gówno było z grzania, odkamieniałem układ i gówno było z grzania, wymontowałem nagrzewnice i cała była zapchana przez brak filtra kabinowego, jak sprężonym powietrzem (takim z kompresora do napędzania narzędzi) przewietrzyłem żeberka na nagrzewnicy to uniosła się chmura kurzu i syfu, zrobiłem filtr kabinowy i... ogrzewanie nieznacznie się poprawiło. Konkluzja - frontera ma za małą nagrzewnice i za duże nieszczelności aby mogło się porządnie nagrzać. Jak silikonu w tubie napchałem w uszczelki i zaczęły lepiej dolegać do budy i drzwi to ogrzewanie jeszcze się trochę poprawiło na tyle że w zimie nogi do podłogi nie przymarzały, ale dupy nie urywało.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Miód jest dla mięczaków , prawdziwi twardziele żują pszczoły
http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
Avatar użytkownika
JJKILLER
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4204
Obrazki: 13
Dołączył(a): 14 cze 2009 11:40:19
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 35
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [All] Podłączenie parownika a ogrzewanie

Postprzez jrzeuski » 19 paź 2017 07:11:32

A mnie się udało zrobić we Frocie saunę. Nie pomogło przeczyszczenie nagrzewnicy a parownika klimy, który był całkowicie zarośnięty syfem. Po dorobieniu filtra kabinowego problem nie powrócił.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [All] Podłączenie parownika a ogrzewanie

Postprzez pisu22 » 19 paź 2017 09:54:04

Ja czyszczę parownik regularnie i problemu z grzaniem nie mam. W aucie sauna. W zimie można w koszulce jeździć
Avatar użytkownika
pisu22
Guru
Guru
 
Posty: 815
Obrazki: 75
Dołączył(a): 14 wrz 2011 08:42:00
Lokalizacja: Krakoow, NH
Pochwały: 1
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [All] Podłączenie parownika a ogrzewanie

Postprzez przemekcrx » 20 paź 2017 09:04:47

pisu22 napisał(a):
przemekcrx napisał(a):Mylisz sie i to w każdej kwesti :mrgreen:

no to git
w takim razie odkamieniajmy chłodnicę - lek na wszystko

W każdej frocie zakładałem nowe nagrzewnice , i co grzeje bo grzeje
Frota nigdy nie powalała gorącym oraz nawiewami ...
Idz do innego auta włącz wentylator na 2 zobacz jak dmucha i jakie leci gorące powietrze :D
I zrób to samo we frocie ;) na 2-gim biegu to nawet kurzu z nawiewów nie chce wydmuchnąć :mrgreen: a co dopiero grzać
Frota 3.2 V6
Avatar użytkownika
przemekcrx
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1443
Obrazki: 1
Dołączył(a): 29 lip 2009 19:22:40
Lokalizacja: poland
Pochwały: 7
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: [All] Podłączenie parownika a ogrzewanie

Postprzez jrzeuski » 20 paź 2017 10:05:29

Ale to nie wina nagrzewnicy, bo ona jest całkiem spoko tylko gównianego wentylatora, często z łopatkami i łożyskami zarośniętymi na maxa (kolejny efekt braku filtra kabinowego). Na upartego możnaby spróbować wstawić inny. Nawet kiedyś myślałem nad takim z Golfa 3, bo na najwyższym biegu łeb urywał ;-) Wiele Frot (pokusiłbym się nawet o stwierdzenie, że znakomita większość) ma też problem z właściwym wyregulowaniem klap w nawiewach, w efekcie czego część powietrza omija nagrzewnicę i o ciepełku można zapomnieć. Sęk w tym, że żeby to dobrze ustawić, to trzeba pół kokpitu rozbebeszyć :( Inaczej ustawia się na ślepo i można utrafić albo nie.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Weze nagrzewnicy

Postprzez Pawel75 » 01 gru 2020 10:40:50

Witam Wszystkich jestem tu nowy. Mam prozbe i pytanie, czy ktos jest wstanie podeslac fotke jak maja byc podlaczone weze do nagrzewnicy? Dwa lata temu kupilem frote sport 2.2 benzyna 98r z lpg ale jest cos namotane bo plyn grzeje reduktor ale nagrzewnicy juz nie. Caly dzien zamienialem weze i brak efektu juz zglupialem. Nagrzewnice w lecie wymienilem na nowa.Nie wiem jak u was ale u mnie jest jeden kruciec na magistrali, dwa do nagrzewnicy jeden na glowice i jeden wiekrzy na koncu magistrali .Jak to prawidlowo polaczyc? Pomoze ktos? ;)
Pawel75
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30 lis 2020 22:30:12
Województwo: Dolnośląskie
Samochód: Frontera B 2.2i Sport 1998-2004

Poprzednia strona

Powrót do Układ chłodzenia i ogrzewania, klimatyzacja



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron