Witamy ! |
---|
|
tupek napisał(a):Do tego sinika po winie by tylko montowane 76 st. i właśnie taki mam.
tupek napisał(a):Ale ten akurat termostat jest odpowiedni bo otwiera się wcześnie.
Teraz jak wiskoza pracuje prawie na sztywno przy dzisiejszych temperaturach podczas jazdy temp. płynu waha się w granicach 90 st.
A jak w weekend było zimno to nawet 82 st. się utrzymywało.
tupek napisał(a):Chyba znalazłem złoty środek.
Na okresy gorąca i wyjazdów z przyczepą będzie wiskoza a na jesień i zimę włożę elektryki.
Jedno i drugie szybko się montuje i jest to najlepsze wyjście.
Elektryki w upały pożerały prąd który był mi potrzebny do podtrzymania chłodzenia lodówki, a na wisco mam i prąd i chłodzenie i jetem spokojny.
tupek napisał(a):Zobaczę jakie temperatury będą zimową porą i może zostanę przy spiętym visco.
Ale przewiduje że silnik będzie miał za niską temperaturę bo dojdzie jeszcze ogrzewanie a wisko będzie cały czas wiało na silnik.
Dlatego elektryki będą załączały się przy wyższej temp i będzie cieplejsze ogrzewanie.
Gdyby wisko działało tak jak powinno nie było by problemu, ale niestety tak nie jest.
Nie wałkujmy już tego tematu bo się bardzo posty powielają, a mnie już nerwy szarpią jak pomyślę o chłodzeniu we frocie.
Jake napisał(a):Ja mam u siebie jedna od 23 lat i nie ma z nia ani cwierc problemu ;P
Powrót do Układ chłodzenia i ogrzewania, klimatyzacja
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość