Jeden pin jest wspolny dla podania sygnalu zwrotnego.
Dwa pozostale piny generuja sygnal dla startu wentylatora.
Nazwijmy pin wspolny A, pin od wolnego biegu 1 a od szybkiego biegu 2.
Jak silnik jezt zimny nie piszcza A1 i nie piszczy A2.
Gdy silnik jest normalnie nagrzany, nominalna temperatura pracy, nie piszczy A1 i nie piszczy A2
Gdy silnik jest troche powyzej temperatury pracy, piszczy A1 nie piszczy A2
Gdy silnik jest duzo powyzej normalnej temperatury pracy, nie piszczy A1 piszczy A2.
-- Dodano piątek, 19 paź 2018, 08:33 --
tomek_89 napisał(a):Ten wyłącznik działa tak: gdy silnik osiągnie temp 90-95 stopni łączy się jedna para styków (wspólny + któryś drugi). Gdy temperatura wzrośnie do 100 - 105 stopni do tych dwóch dołącza się trzeci styk. Później spróbuję ogarnąć jakiś schemat żeby było łatwiej zrozumieć zasadę działania. Według mnie przy temp. 100 stopni powinieneś mieć przejście pomiędzy wszystkimi stykami.
Jezeli masz dwa wentylatory, to bedzie tak, ze przy maksymlnej temperaturze bedzie piszczec A1 i A2 razem.
Jezeli jest jeden wentylator i ma dwie predkosci, to najpierw piszczy A1 a pozniej A2, nigdy razem.
Dlatego jest 5stC roznicy miedzy A1 i A2, aby silnik nie dostal zasilania w jednym czasie dla dwoch predkosci pracy.
A1 90-95, B1 100-105
była Frotka zmotka 3.2, będzie druga edycja 2.2
Podróże bez granic : Polska, Niemcy, Estonia, Litwa, Łotwa, Rosja, Rumunia, Mołdawia, Finlandia, Węgry, Włochy, Austria, Czechy, Słowacja, San Marino, Szwecja, Tajlandia, Malezja - tam byliśmy na kołach.