Przecież korek ma dwa zawory: nadciśnieniowy dla nagrzewającego się płynu i podciśnieniowy dla stygnącego.
No mud, no fun Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch Vectra B kombi 2.5V6 170KM Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition naprawy i motanie Frotek SMS/PW/email/czat.
Ja mam korek 1.1, kupiłem chłodnice i jest na niej korek 0.9, można też kupić 0.7, a ty jeszcze podajesz że jest 0.8. Więc od czego to ciśnienie ma zależeć?
A że u mnie płynu ubywa, a wycieku nie widać postanowiłem się pokusić o podmianę korka. Czy moglibyście napisać jakie posiadacie ciśnienia na korkach . Bo u mnie jest takowe : Według znalezionego na goglach kalkulatora jest to ciutkę powyżej 1 bar.
A mi płynu ubywa jak stygnie i ktoś podsunął pomysł ze może korkiem coś odparowuje. Tylko że nie ma przy nim żadnych wycieków a płynu ubywa więcej na krótszych dystansach.