w kwestia elektryki i elektroniki w samochodzie jest rozwiązana, dadi jest elektrykiem i on mi zaproponował takie rozwiązanie nie ma to jak posłuchać starszych, zaplecze też jest do przeróbek i też myśleliśmy o zamontowaniu dwóch termostatów na wejściu i wyjściu sterujące osobno każdym wentylatorem
tak że czy ktoś ma wymiary owych wentylatorów w obudowie





Problem z temperaturą w moim bolidzie też występuje mam jeden wentylator główny chłodnicy cieczy i jeden wentylator chłodnicy klimy i miejsce na jeszcze jeden wentylator klimy którego u mnie nie ma,pytanie czy powinien być?może był i ktoś go wymotał.Gdy pojazd się zagrzeje załącza mi się tylko wentylator główny.Wentylator od klimy obsługuje tylko klime.Po waszych rozważaniach dochodzę do wniosku że muszę założyć dodatkowy wentylator który być może kiedyś u mnie był ten od klimy bo jest na niego miejsce załączanie zrobić osobnym włącznikiem z kabiny bolidu.W terenie pojazd szybko łapie mi temperaturę a i klima się nie wyrabia więc dodatkowy wentylatorek dopomoże i klimie i silnikowi będzie załączany w trakcie upalania rury,letnich upałów na postoju itp.