Witamy ! |
---|
|
jafcio napisał(a):nagrzewnica jest tak skonstruowana ze plukanie przepuszza srodek bez plukania calosci.
jafcio napisał(a):pompa tłoczyła tą chemię prze z nagrzewnicę przez pół godziny....
Jeśli chłodzenie silnika jest OK, to problem tkwi w kabinie a nie pod maską. Chyba, że ktoś coś motał w układzie obiegu wody ,ale tego bez poakzania fotki nikt Ci nie zgadnie. Zacznij od wyjęcia nagrzewnicy i obadania czy jest drożna. Przy tej robocie sprawdzisz też czy cięgło przełączania klapy obiegu powietrza przez nagrzewnicę działa poprawnie. Przełączanie klap powinno być słychać (takie ciche trzaśnięcie jak się zamykają).offdam napisał(a):no i czemu nie ma tego ogrzewania?
offdam napisał(a):Witam mam probem z ogrzewaniem tak jak by wogole nie lecialo cieple powietrze przy termostacie jest jakas kostka ale do nieczego nie podpieta tak samo przy zbiorniczku wyrownawczym jest kostka do nieczego nie podlaczona. na gorze zbiorniczka powinny wychodzic dwa przewody ale jest tylko jeden a drugi kruciec zostawiony bez wezyka wiecie moze czy te kostki powinny byc podlaczone i co ztym durgim wezem? no i czemu nie ma tego ogrzewania?
-- Dodano 26 cze 2014 14:14:10 --
jest to silnik 2.3
adrianee36 napisał(a):mnie to zadziwia bo wszyscy mowia o tym ze tak zimno w tych frotach a ja to mam tak w aucie ze przy -30 to w majtkach mozna jechac....
Powrót do Układ chłodzenia i ogrzewania, klimatyzacja
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość