Witamy !



[All] Regeneracja sprzegła wiskotycznego

Re: [All] Regeneracja sprzegła wiskotycznego

Postprzez JJKILLER » 23 paź 2013 00:43:15

JaGrab3 napisał(a):...plastik się w końcu "ukiwa".... ja tak to widzę...

To ile tych "ukiwanych" i pourywanych wiatraków już widziałeś?
Pytam bo o tym piszecie a na razie tylko Jacek napisał że w wodzie urwał, no ale woda ma troszkę większą gęstość i opór niż powietrze.
JaGrab3 napisał(a):Inna sprawa, jak Cię patrol namierzy "iskrą" to im pokaże 200km/h :D... to jest poważna sprawa - jeszcze Ci frote zabiorą..
http://supernowosci24.pl/radary-falszuj ... j-policji/

Iskry nie mają już homologacji, i jakby mnie policja wychaczyła Iskrą, to wezwał bym drugi patrol, aby spisał protokół, zrobił foto tego czym "suszyli", puścił to do mediów, i zgłosił sprawę do prokuratury. Zgadnij kogo by ukarali? ;) :D
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Miód jest dla mięczaków , prawdziwi twardziele żują pszczoły
http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
Avatar użytkownika
JJKILLER
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4204
Obrazki: 13
Dołączył(a): 14 cze 2009 11:40:19
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 35
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [All] Regeneracja sprzegła wiskotycznego

Postprzez JaGrab3 » 23 paź 2013 01:42:32

JJKILLER napisał(a):To ile tych "ukiwanych" i pourywanych wiatraków już widziałeś?
Pytam bo o tym piszecie a na razie tylko Jacek napisał że w wodzie urwał, no ale woda ma troszkę większą gęstość i opór niż powietrze.

Pytanie jest inne, Ile spiętych na sztywno wiatraków jeździ? Ja nie widziałem urwanego wiatraka, ale będąc szczerym, to wogóle nie widziałem innego wiatraka niż z mojej froty :>.
Sprawa jest taka, że widzę, żę bardzo chcecie obronić tezę o nieszkodliwości spiętego visco, powiem tak, nie jest to rozwiązanie prawidłowe, skoro nie jest stosowane jako rozwiązania docelowe. To jest druciarstwo...
Wiatrak plastikowy, jaki jest we frocie, na pewno nie jest obliczony na tak wysokie obroty, poza tym, takie visco zawsze ma jakieś tam bicie, spięcie na sztywno tego - jest po prostu proszeniem się o kłopot i tyle.
Z resztą ryzyko rozwalenia wiatraka nie jest głównym powodem, dla którego nie powinniśmy tak robić - spinając na sztywno przykładamy stałe obciążenie silnika, zarówno podczas pracy, jak i podczas schodzenia z obrotów (wał jest dohamowywany), zwiększamy spalanie, zmniejszamy płynność jazdy (przez dohamowywanie wału, po co nam przeciwwagi na wale??), stałe obciążenie zmniejsza nam moment obrotowy, żeby zachowac dynamikę jazdy ciągniemy po obrotach, kółko się zamyka...
Mi osobiście doskwiera brak jakiegokolwiek kilowata podczas jazdy, nawet zdarzało mi sie, że do wyprzedzania wyłączałem klime, a co dopiero takie śmigło...
Dodam tylko, że na forum BMW kolesie szacowali, max moc visco przy spięciu na sztywno na 10-20km - w zależności od wielkości wiatraka. NIe wiem czy to może byc prawda, ale nawet jeżeli było by to 5km, to mi tego szkoda.
http://www.wentoprodukt.pl/aktualnosci.php?news=4&wid=2
komu się chce przeliczyć?

Jacek urwał w wodzie, ale to oczywiscie jest tak jak byś kij wsadził w wiatrak - co innego.
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [All] Regeneracja sprzegła wiskotycznego

Postprzez ar101 » 25 paź 2013 12:26:36

JaGrab3 napisał(a):No to powiedz ile oleju wlałeś.
Ja dolałem tak by zapełnić do wewnętrznego pierścienia po brzegi.....razem z tymi otworami w tarczce.


Olej dostanie ci się od tarczkę tam jest sporo miejsca mi tam weszło 60ml i +20 na samą tarczce. Miało zbyt wysokie obroty wiec odciągnąłem jakiejś 15ml wiec zostało 65ml. Olej o lepkości 3000. nie twierdze uparcie że chodzi jak nówka i zupełnie poprawnie. Jednak zachowuje się dość poprawnie ciągnie na wolnych tyle ile trzeba przedmuchuje chłodnicę z klimy co ważne bo inaczej na postoju nie oddaje ciepła i wzrasta ciśnienie w układzie. Na wysokich obrotach nie hula 4000-6000 obrotów na minutę silnika tylko znacznie wolniej 2500-4200 to i tak dużo i robi spory hałas ale przy takich obrotach samochód jedzie już szybko wiec nie razi tak w uszy.

-- Dodano 25 paź 2013 12:38:01 --

JaGrab3 napisał(a):
JJKILLER napisał(a):To ile tych "ukiwanych" i pourywanych wiatraków już widziałeś?
Pytam bo o tym piszecie a na razie tylko Jacek napisał że w wodzie urwał, no ale woda ma troszkę większą gęstość i opór niż powietrze.

Pytanie jest inne, Ile spiętych na sztywno wiatraków jeździ? Ja nie widziałem urwanego wiatraka, ale będąc szczerym, to wogóle nie widziałem innego wiatraka niż z mojej froty :>.
Sprawa jest taka, że widzę, żę bardzo chcecie obronić tezę o nieszkodliwości spiętego visco, powiem tak, nie jest to rozwiązanie prawidłowe, skoro nie jest stosowane jako rozwiązania docelowe. To jest druciarstwo...
Wiatrak plastikowy, jaki jest we frocie, na pewno nie jest obliczony na tak wysokie obroty, poza tym, takie visco zawsze ma jakieś tam bicie, spięcie na sztywno tego - jest po prostu proszeniem się o kłopot i tyle.
Z resztą ryzyko rozwalenia wiatraka nie jest głównym powodem, dla którego nie powinniśmy tak robić - spinając na sztywno przykładamy stałe obciążenie silnika, zarówno podczas pracy, jak i podczas schodzenia z obrotów (wał jest dohamowywany), zwiększamy spalanie, zmniejszamy płynność jazdy (przez dohamowywanie wału, po co nam przeciwwagi na wale??), stałe obciążenie zmniejsza nam moment obrotowy, żeby zachowac dynamikę jazdy ciągniemy po obrotach, kółko się zamyka...
Mi osobiście doskwiera brak jakiegokolwiek kilowata podczas jazdy, nawet zdarzało mi sie, że do wyprzedzania wyłączałem klime, a co dopiero takie śmigło...
Dodam tylko, że na forum BMW kolesie szacowali, max moc visco przy spięciu na sztywno na 10-20km - w zależności od wielkości wiatraka. NIe wiem czy to może byc prawda, ale nawet jeżeli było by to 5km, to mi tego szkoda.
http://www.wentoprodukt.pl/aktualnosci.php?news=4&wid=2
komu się chce przeliczyć?

Jacek urwał w wodzie, ale to oczywiscie jest tak jak byś kij wsadził w wiatrak - co innego.


Panowie urwie czy nie urwie jeden hub :) mi raczej chodzi o to by ludzi, zwierząt nie straszyć ruszając z przejścia czy skrzyżowania.
Teraz inne założenie. Stojąc z zanurzonym nieco przodem w rzecze czy innej "kałuży" gdy łopaty są zalane dodaje gwałtownie gazu celem przeprawienia się przez to środowisko wodne i jaki mam efekt ze sztywnym wiskiem ? Silnik ryje auto jedzie przeprawa wykonana tylko coś zaczęło dziwnie chrobotać pod maską. Otwierasz maskę i pokrzywiły się łopaty wiatraka. Woda stawiała tak duży opór że łopaty poddały się i złamały. Możliwe jest że dostaje też poślizgu na role i pasku ale wtedy to nie wystąpiło :) Gdyby wisko nie było na sztywno niema problemu po prostu by zwolniło ekstremalnie się zatrzymało po czym ruszyło do pracy.

-- Dodano 25 paź 2013 12:45:54 --

ar101 napisał(a):
JaGrab3 napisał(a):No to powiedz ile oleju wlałeś.
Ja dolałem tak by zapełnić do wewnętrznego pierścienia po brzegi.....razem z tymi otworami w tarczce.


Olej dostanie ci się od tarczkę tam jest sporo miejsca mi tam weszło 60ml i +20 na samą tarczce. Miało zbyt wysokie obroty wiec odciągnąłem jakiejś 15ml wiec zostało 65ml. Olej o lepkości 3000. nie twierdze uparcie że chodzi jak nówka i zupełnie poprawnie. Jednak zachowuje się dość poprawnie ciągnie na wolnych tyle ile trzeba przedmuchuje chłodnicę z klimy co ważne bo inaczej na postoju nie oddaje ciepła i wzrasta ciśnienie w układzie. Na wysokich obrotach nie hula 4000-6000 obrotów na minutę silnika tylko znacznie wolniej 2500-4200 to i tak dużo i robi spory hałas ale przy takich obrotach samochód jedzie już szybko wiec nie razi tak w uszy.

-- Dodano 25 paź 2013 12:38:01 --

JaGrab3 napisał(a):
JJKILLER napisał(a):To ile tych "ukiwanych" i pourywanych wiatraków już widziałeś?
Pytam bo o tym piszecie a na razie tylko Jacek napisał że w wodzie urwał, no ale woda ma troszkę większą gęstość i opór niż powietrze.

Pytanie jest inne, Ile spiętych na sztywno wiatraków jeździ? Ja nie widziałem urwanego wiatraka, ale będąc szczerym, to wogóle nie widziałem innego wiatraka niż z mojej froty :>.
Sprawa jest taka, że widzę, żę bardzo chcecie obronić tezę o nieszkodliwości spiętego visco, powiem tak, nie jest to rozwiązanie prawidłowe, skoro nie jest stosowane jako rozwiązania docelowe. To jest druciarstwo...
Wiatrak plastikowy, jaki jest we frocie, na pewno nie jest obliczony na tak wysokie obroty, poza tym, takie visco zawsze ma jakieś tam bicie, spięcie na sztywno tego - jest po prostu proszeniem się o kłopot i tyle.
Z resztą ryzyko rozwalenia wiatraka nie jest głównym powodem, dla którego nie powinniśmy tak robić - spinając na sztywno przykładamy stałe obciążenie silnika, zarówno podczas pracy, jak i podczas schodzenia z obrotów (wał jest dohamowywany), zwiększamy spalanie, zmniejszamy płynność jazdy (przez dohamowywanie wału, po co nam przeciwwagi na wale??), stałe obciążenie zmniejsza nam moment obrotowy, żeby zachowac dynamikę jazdy ciągniemy po obrotach, kółko się zamyka...
Mi osobiście doskwiera brak jakiegokolwiek kilowata podczas jazdy, nawet zdarzało mi sie, że do wyprzedzania wyłączałem klime, a co dopiero takie śmigło...
Dodam tylko, że na forum BMW kolesie szacowali, max moc visco przy spięciu na sztywno na 10-20km - w zależności od wielkości wiatraka. NIe wiem czy to może byc prawda, ale nawet jeżeli było by to 5km, to mi tego szkoda.
http://www.wentoprodukt.pl/aktualnosci.php?news=4&wid=2
komu się chce przeliczyć?

Jacek urwał w wodzie, ale to oczywiscie jest tak jak byś kij wsadził w wiatrak - co innego.


Panowie urwie czy nie urwie jeden hub :) mi raczej chodzi o to by ludzi, zwierząt nie straszyć ruszając z przejścia czy skrzyżowania.
Teraz inne założenie. Stojąc z zanurzonym nieco przodem w rzecze czy innej "kałuży" gdy łopaty są zalane dodaje gwałtownie gazu celem przeprawienia się przez to środowisko wodne i jaki mam efekt ze sztywnym wiskiem ? Silnik ryje auto jedzie przeprawa wykonana tylko coś zaczęło dziwnie chrobotać pod maską. Otwierasz maskę i pokrzywiły się łopaty wiatraka. Woda stawiała tak duży opór że łopaty poddały się i złamały. Możliwe jest że dostaje też poślizgu na role i pasku ale wtedy to nie wystąpiło :) Gdyby wisko nie było na sztywno niema problemu po prostu by zwolniło ekstremalnie się zatrzymało po czym ruszyło do pracy.
Po za tym temat to reanimacja wiska a nie wyeliminowanie go
ar101
Starszy Nowicjusz
Starszy Nowicjusz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 30 cze 2013 12:53:47
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: [All] Regeneracja sprzegła wiskotycznego

Postprzez jrzeuski » 25 paź 2013 12:48:47

ar101 napisał(a):Teraz inne założenie. Stojąc z zanurzonym nieco przodem w rzecze czy innej "kałuży" gdy łopaty są zalane dodaje gwałtownie gazy celem przeprawienia się przez to środowisko wodne i jaki mam efekt ze sztywnym wiskiem ? Silnik ryje auto jedzie przeprawa wykonana tylko coś zaczęło dziwnie chrobotać pod maską. Otwierasz maskę i pokrzywiły się łopaty wiatraka.
Widziałem coś takiego we Wrongu. Niestety metalowe łopaty złapały chłodnicę i wyryły w niej dziurę :|
Możliwe jest że dostaje też poślizgu na role i pasku ale wtedy to nie wystąpiło :) Gdyby wisko nie było na sztywno niema problemu po prostu by zwolniło ekstremalnie się zatrzymało po czym ruszyło do pracy.
Ja nie mam wisko na sztywno, ale na zimno kręci się z wyraźnym oporem. Wątpię, żeby woda je zatrzymała, bo ręką bardzo ciężko. Wcześniej miałem takie, co na zimno kręciło się lekko, parę lat z nim jeździłem po wodzie i nic. Ale zaczęło się kręcić lekko też na ciepło a w 2.5 jest nierozbieralne, więc wymieniłem. No i wiatrak się rozleciał w pierwszej wodzie :( Nie wiem czy go spięło za mocno, nie pamiętam jaka była temperatura silnika, gdy wjeżdżałem do wody, ale raczej średnia niż wysoka.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: sprzegło wiskotyczne [3,2v6]

Postprzez norbik » 30 sty 2014 18:32:16

skorpion81 napisał(a):dla zainteresowanych udalo mi sie kupic wisko za 150 zl nie tak jak na allegro za 500 zl to jakas paranoja rozbuj w baialy dzien!!!!! udalo mi sie znalezc bardzo duzy szrot z czesciami do aut terenowych chyba najwiekszy na Dolnym Slasku (bardzo duzo frotek typu A i B na czesci ) dla zainteresowanych podaje kontakt najlepiej to wyslac sms-a z pytaniem o czesc bo dodzwonienie sie graniczy z cudem tel. 603304823 firma nazywa sie MAX 59-222 Milkowice :)

Uwaga na oszusta polecanego z tego posta
Gosć przysłał mi jakis złom przewiercony w 4 miejscach i skrecony na sztywno i jeszcze nie od tego samochodu. Po rozmowie tel obiecał przysłac drugie. Przysłal drugie ale za pobraniem 30zł mysle ok koszty wysyłki i odebrałem. Sprzegło w stanie zadawalajacym ale nie od tego samochodu nie pasuja sztyfty na szajbie. Oczywiscie przestał odbierac tel .Obrazek
norbik
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 07 maja 2013 18:54:08
Województwo: Świętokrzyskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: sprzegło wiskotyczne [3,2v6]

Postprzez marcin.birulo » 30 sty 2014 21:47:43

[quote="norbik"][quote="skorpion81"]dla zainteresowanych udalo mi sie kupic wisko za 150 zl nie tak jak na allegro za 500 zl to jakas paranoja rozbuj w baialy dzien!!!!! udalo mi sie znalezc bardzo duzy szrot z czesciami do aut terenowych chyba najwiekszy na Dolnym Slasku (bardzo duzo frotek typu A i B na czesci ) dla zainteresowanych podaje kontakt najlepiej to wyslac sms-a z pytaniem o czesc bo dodzwonienie sie graniczy z cudem tel. 603304823 firma nazywa sie MAX 59-222 Milkowice
[b]Uwaga na oszusta polecanego z tego posta
Gosć przysłał mi jakis złom przewiercony w 4 miejscach i skrecony na sztywno i jeszcze nie od tego samochodu. Po rozmowie tel obiecał przysłac drugie. Przysłal drugie ale za pobraniem 30zł mysle ok koszty wysyłki i odebrałem. Sprzegło w stanie zadawalajacym ale nie od tego samochodu nie pasuja sztyfty na szajbie. Oczywiscie przestał odbierac tel .[img]http://nobird.pl/visko.JPG[/img][/quote]

Zgadzam sie z wypowiedzią kolegi ,,NORBIK''. :!: :!: :!: :!: :!:
Osobiście nie polecam zakupu części w tej firmie,nie będę się rozpisywał jak kupowałem lampę tylną do swojej Froci.
Bo zaraz będzie że nie na :offtopic: :offtopic:
CICHY==MOJA KSYWA.FROTA A LONG1995 2.3TD,BF Goodrich MT.LIFT 2'',BILSTEIN B6 inne rzeczy w drodze,bardziej przydatne.BŁOTO WIĄŻE.DOPÓKI WALCZYSZ JESTEŚ ZWYCIĘZCĄ!!!!!
marcin.birulo
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 225
Obrazki: 14
Dołączył(a): 18 lip 2010 13:43:10
Lokalizacja: JELENIA GORA
Pochwały: 1
Województwo: Dolnośląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: sprzegło wiskotyczne [3,2v6]

Postprzez jrzeuski » 31 sty 2014 08:43:32

marcin.birulo napisał(a):Zgadzam sie z wypowiedzią kolegi ,,NORBIK''. :!: :!: :!: :!: :!:
Osobiście nie polecam zakupu części w tej firmie,nie będę się rozpisywał jak kupowałem lampę tylną do swojej Froci.
Bo zaraz będzie że nie na :offtopic: :offtopic:
Hmm, a ja od niego brałem tylny most i dostałem dokładnie to, co chciałem. Nie miałem możliwości obejrzenia i obmacania a bardzo mi zależało, żeby szpera była, więc trzeba było polegać na kodzie z tabliczki, ale ogarnął temat. Do samej przesyłki też nie mam żadnych zastrzeżeń. A cena była :>:
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [3.2] Wisko a elektryk

Postprzez przemekcrx » 31 maja 2015 19:03:50

Czy ktoś się orientuje jakie jest łożysko w tej podstawie co jest przykręcane Visco czy jest w ogóle wymienne.

-- Dodano Pn 01 cze 2015 09:00:38 --

chodzi mi o taką podstawę .
Niestety , wyprasowałem kołnierz od koła pasowego i środek jest zaprasowany że nie dostanę się do łożyska
Czy idzie dostać coś takiego???
http://allegro.pl/podstawa-wiskozy-moco ... 25605.html
Frota 3.2 V6
Avatar użytkownika
przemekcrx
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1443
Obrazki: 1
Dołączył(a): 29 lip 2009 19:22:40
Lokalizacja: poland
Pochwały: 7
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: [3.2] Wisko a elektryk

Postprzez ali » 01 cze 2015 18:51:59

przemekcrx napisał(a):
chodzi mi o taką podstawę .
Niestety , wyprasowałem kołnierz od koła pasowego i środek jest zaprasowany że nie dostanę się do łożyska
Czy idzie dostać coś takiego???
http://allegro.pl/podstawa-wiskozy-moco ... 25605.html

a po co Ci to skoro elektryki montujesz ?
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [3.2] Wisko a elektryk

Postprzez przemekcrx » 01 cze 2015 20:53:31

ali napisał(a):
przemekcrx napisał(a):
chodzi mi o taką podstawę .
Niestety , wyprasowałem kołnierz od koła pasowego i środek jest zaprasowany że nie dostanę się do łożyska
Czy idzie dostać coś takiego???
http://allegro.pl/podstawa-wiskozy-moco ... 25605.html

a po co Ci to skoro elektryki montujesz ?


Elektryki już są,Visco wywalone ale koło pasowe zostało, jak bym to zdemontował to mam kilometr za długi pasek ..
chyba że ktoś mi poda teraz prawidłową wartość paska wielorowkowego
Frota 3.2 V6
Avatar użytkownika
przemekcrx
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1443
Obrazki: 1
Dołączył(a): 29 lip 2009 19:22:40
Lokalizacja: poland
Pochwały: 7
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: [3.2] Wisko a elektryk

Postprzez ali » 01 cze 2015 21:32:36

przemekcrx napisał(a):
Elektryki już są,Visco wywalone ale koło pasowe zostało, jak bym to zdemontował to mam kilometr za długi pasek ..
chyba że ktoś mi poda teraz prawidłową wartość paska wielorowkowego


Dobierałem pasek u Erica po wywaleniu tej rolki ale nie pamiętam długości, napisz do niego może gdzieś zanotował bo go kupował. Nie ma sensu napędzać kolejnej rolki po to aby tylko się kręciła ;)
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [All] Regeneracja sprzegła wiskotycznego

Postprzez tupek » 20 kwi 2017 20:20:40

Dla zainteresowanych podaję link do aukcji z wisco do 3,2 v6.
Raczej powinno podejść ale ja i tak będę kombinował z elektrycznym wiatrakiem.
http://allegro.pl/sprzeglo-wiskotyczne- ... 58583.html
U mnie działa LSD :)
Avatar użytkownika
tupek
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1693
Obrazki: 12
Dołączył(a): 14 lut 2013 19:53:04
Lokalizacja: Dobruchna
Pochwały: 20
Województwo: Świętokrzyskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: [All] Regeneracja sprzegła wiskotycznego

Postprzez nesfor » 17 sie 2017 20:32:37

hej ja wsadzilem przed paroma minutami do siebie wisko:

http://allegro.pl/sprzeglo-wiskotyczne- ... 66737.html


kod silnika:6VD1 (ISUZU)

producent/importer:SRL



SPRZĘGŁO WISKOTYCZNE DEDYKOWANE JEST DO AUT:

ACURA SLX, 96-99 r. (3.2)

HONDA PASSPORT, 94-02 r. (3.2)

ISUZU TROOPER, 83-91/91-00 r. (3.2 V6)

OPEL MONTEREY (M92/98), 91-97 r. (3.2 V6)

NR OE/KROSY

8970189181 OE

8971029030 OE

8971351670 OE

stan techniczny: FABRYCZNIE NOWA

cena dotyczy:1 SZTUKI

Nr k/w:SV-5092S
Opel Frontera B long 3.2 2000 LPG
Avatar użytkownika
nesfor
Starszy Maniak
Starszy Maniak
 
Posty: 503
Obrazki: 2
Dołączył(a): 07 maja 2010 10:28:47
Lokalizacja: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [All] Regeneracja sprzegła wiskotycznego

Postprzez tupek » 19 sie 2017 16:13:35

Też w tamtym tygodniu kupiłem i zamontowałem wiskoze tej samej firmy ale niestety ma za duży opór i kręci sie tak samo jak obroty silnika czyli uszkodzona.
Stwierdziłem że poszukam używki, ale znajomy handlarza który miał mi sprzedać wiskozę poradził mi założenie podwójnego wiatraka od 2.2 dti.
Dzisiaj zamontowałem i po testach na postoju z podłączonym kompem temperatura nie przekraczała 100 st.
Po załączeniu drugiego wiatraka spadała do 94 st.
Jeden wiatrak podłączyłem aby załączał się wraz z klimatyzacją.
Tylko muszę jakiś czujnik dobrać o mniejszym stopniu załączania.
U mnie działa LSD :)
Avatar użytkownika
tupek
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1693
Obrazki: 12
Dołączył(a): 14 lut 2013 19:53:04
Lokalizacja: Dobruchna
Pochwały: 20
Województwo: Świętokrzyskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: [All] Regeneracja sprzegła wiskotycznego

Postprzez nesfor » 20 sie 2017 19:58:38

juz 3 dzien na nim jade i faktycznie jakby caly byl zalaczony , na postoju mam temp na chlodnicy kolo 80 stopni, jak jade przy okolo 2,5 tys obrotow to schladza mi chlodnice az na niebieskie pole .... na staej wisko ciagle mialem kolo 81 stopni - stara regenrowalem , a ze tylko jechalem na wekend w gory i balem sie ze padnie zregenerowana to zalozylem nowa,wyje jak helikopter ale sie nie przegrzewa :)
Opel Frontera B long 3.2 2000 LPG
Avatar użytkownika
nesfor
Starszy Maniak
Starszy Maniak
 
Posty: 503
Obrazki: 2
Dołączył(a): 07 maja 2010 10:28:47
Lokalizacja: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [All] Regeneracja sprzegła wiskotycznego

Postprzez tupek » 20 sie 2017 21:25:08

Znaczy że masz uszkodzoną tak jak moja.
Więc albo szukanie dobrego wisco albo wiatraki elektryczne.
U mnie działa LSD :)
Avatar użytkownika
tupek
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1693
Obrazki: 12
Dołączył(a): 14 lut 2013 19:53:04
Lokalizacja: Dobruchna
Pochwały: 20
Województwo: Świętokrzyskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: [All] Regeneracja sprzegła wiskotycznego

Postprzez JJKILLER » 21 sie 2017 02:00:41

A na wyłączonym i zimnym silniku mocny jest opór jak ręką chcesz wiatrak obrócić?
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Miód jest dla mięczaków , prawdziwi twardziele żują pszczoły
http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
Avatar użytkownika
JJKILLER
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4204
Obrazki: 13
Dołączył(a): 14 cze 2009 11:40:19
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 35
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [All] Regeneracja sprzegła wiskotycznego

Postprzez eric » 21 sie 2017 09:24:09

nesfor napisał(a):hej ja wsadzilem przed paroma minutami do siebie wisko:
...
ISUZU TROOPER, 83-91/91-00 r. (3.2 V6)
...

Kiedyś pewien właściciel troopera tłuk mi do głowy że jego do froty nie podejdzie bo się kreci w 2-ga stronę
... jakieś śrubki mnie powypadały teraz ...
Avatar użytkownika
eric
Moderator
Moderator
 
Posty: 1371
Obrazki: 48
Dołączył(a): 04 cze 2011 08:52:51
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 11
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [All] Regeneracja sprzegła wiskotycznego

Postprzez brum » 21 sie 2017 09:28:15

Może silnik mu się kręcił w lewo.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [All] Regeneracja sprzegła wiskotycznego

Postprzez eric » 21 sie 2017 09:32:42

brum napisał(a):Może silnik mu się kręcił w lewo.

twierdził że pasek inaczej idzie
... jakieś śrubki mnie powypadały teraz ...
Avatar użytkownika
eric
Moderator
Moderator
 
Posty: 1371
Obrazki: 48
Dołączył(a): 04 cze 2011 08:52:51
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 11
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Układ chłodzenia i ogrzewania, klimatyzacja



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron