Witamy ! |
---|
|
to nie jest wina zatkanej chłodnicy...
markus napisał(a):to nie jest wina zatkanej chłodnicy...
a co? uważasz, że jest zimna bo zapowietrzony układ? a powodem jest I lub II bieg wentylatora?
markus napisał(a):ma sens i logikę!!!
niech zepnie went na krótko i zobaczy co się będzie działo!!
maciar napisał(a):markus napisał(a):ma sens i logikę!!!
niech zepnie went na krótko i zobaczy co się będzie działo!!
Tylko pytanie czy ten rok modelowy ma czujnik włączający wentylatory.W nowszych sterował komp
tiszo napisał(a):Więc wczoraj wyciągałem chłodnicę i zrobiłem płukankę, trochę syfu wypłynęło ale dalej jest w przynajmniej 1/3 zimna, zalałem ją ciepłą wodą i prawa i lewa strona gorąca a po środku zimna zaczyna się jakieś 3 cm od plastiku do samego dołu. Dziś wiozę ją do fachowców od chłodnic na pewno trzeba ją rozebrać.
Mam pytanie jak się klimy nie załącza to na jakiej temperaturze załącza się pierwszy bieg wentylatora, u mnie włącza się dopiero jak przekroczy 100 stopni według wskaźnika a drugi dopiero przy czerwonym.
Tak się zastanawiam czy nie powinniśmy rozdzielić modeli Frotek B w liście wyboru w profilu. Różnic między 1999 a 2004 jest całkiem sporo tylko nie wiem jak się rozkładały w czasie.maciar napisał(a):Tylko pytanie czy ten rok modelowy ma czujnik włączający wentylatory.W nowszych sterował komp
RudeBoy napisał(a):tiszo
Ostatni raz Ci napiszę nie masz I biegu wentylatora.
Wentylatory chłodnicy ma 3 biegi a klimy aż 4.
Teraz uwaga.
Wskazania na desce są zaniżone o kilka stopni.
Normalna temp. pracy przy sprawnym układzie 85 stopni na wskaźniku w rzezywistości ok 90.
1 bieg obu wentylatorów przy 98°C
2 bieg obu wentylatorów przy 103°C
3 bieg obu wentylatorów przy 108°C
Masz w chłodnicy wkręcony czujnik z 4 kablami?
Powrót do Układ chłodzenia i ogrzewania, klimatyzacja
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość