rochas napisał(a):tak dokładnie to te...
Wyglądają zachęcająco.
Mam kilka pytań.
1/
Czy wybrałeś fotele od tego modelu (Calibra) przypadkowo czy raczej decyzja zapadła po oględzinach innych foteli a te były najlepsze?
2/
Czy masz jakąś wiedzę o tym czy w moim Long-u umocowanie foteli jest takie samo jak w twoim Sporcie?
3/
Czy "tyłek" nie wpada tak mocno w te fotele tak jak w oryginalnych?
Generalnie szukam takiego rozwiązania aby przednia część siedziska jak najmniej naciskała na podudzie.
4/
Tak sobie myślę że podniesienie wysokości siedzenia o kilka centymetrów generalnie nie powinno być problemem a raczej powinno działać na korzyść.
Czy mam rację? (jakie są twoje wrażenia)
Obecne fotele wydają mi się za niskie. Siedząc swobodnie noga nie jest zgięta w kolanie m/w w 90 stopniach lecz tworzy kont ostry a to nie jest dobrze dla krążenia. Siedziałem u znajomego w Patrolu i tam siedzenia były o wiele wyższe no i o wiele bardziej wygodne a był to rocznik 91.
5/
Jak te fotele mają wyprofilowane oparcie?
Chodzi o to że te oryginalne są tak głupio zrobione że zagłówki przy nawet niewielkim odchyleniu oparcia znajdują się dość daleko od tyłu głowy i zawsze mam takie niemiłe wrażenie że jeśli ktoś walnie mi mocniej w tył to w zanim głowa spotka się z zagłówkiem będę miał już złamany kręgosłup.
W Fordzie nawet przy mocnym odchyleniu oparcia zagłówek mam zawsze tuż za głową.
6/
Czy w Twoich obecnych fotelach zagłówki są pełne czy jest to taka ramka z dziurką?
7/
Czy w tych fotelach z Calibry da się odchylić oparcie prawie do pozycji płaskiej?
Chodzi o to czy da się przespać "wygodnie" na tych fotelach.