Tak sie przygladalem wstepnie i nie wiem jak sie dostac do srub.
Przerabial ktos moze?
Przy okazji chce zamontowac biodrowy z longa co by 5 osob wozic mozna bylo.
-- Dodano Pt 12 kwi 2013 09:38:34 --
Oslony zamkow trzeba scisnac mocna reka

i rownoczesnie podwazyc z boku

Tak wygladaja klipy od srodka obudowy


i na zamku

Klamra pasa i zamek maja wspolne mocowanie

Porownanie klamer pasow Sporta i Longa

Wspornik Sporta jest giety a Longa plaski co ma troche wsplyw na czystosc przejmowania obciazen

Ale ja nie bede wyginal tej blachy ani tym bardziej przeszywal pasa. Tak zostawiam.
Zamek i wspornik jest oczywiscie przykrecany na "sruby pasowe" M11x1.25. Pod podkladke sprezysta radze dac podkladke zwykla (od M10 jeszcze wlezie) bo ta sprezysta lubi sie wycisnac


Tak to teraz wyglada. Klamry musza sie krzyzowac (widac to lepiej na focie porownawczej) bo tak sa kierowane przez wsporniki.
